Astor Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Tipper den ligger ved Mølen? ikke lang vei fra Tofte, Son og Horten? At-le Bra At-le! Vi ligger å fisker sønnafor Hurum. Vi ser Hortenslandet og Breiangen i bakgrunnen. Trodde aldri noen ville klare denne. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
nimbuster Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Filnavnet finner du ved å høyreklikke på bildet, og velge egenskaper. Link to post
Espen C Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Filnavnet finner du ved å høyreklikke på bildet, og velge egenskaper. Eller høyreklikk og velge vis bilde. Link to post
Sinten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 (redigert) Eller trykke på sitat teiknet for så å trykke på "legg til svar" og der (inni editoren) står namnet på bilete. Eg hadde altså ingen "skummle" hensikter Dessutan venta eg med å sei i frå til etter nokon hadde svart for ikkje å røpe noko. Berre 0 innlegg igjen til eg vert skipper no, så berre kom med fleire falske annklagingar så eg får svidd av eit par innlegg til Redigert 28.Desember.2006 av Sinten (see edit history) "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Frivakten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 (redigert) Berre 7 innlegg igjen til eg vert skipper no, så berre kom med fleire falske annklagingar så eg får svidd av eit par innlegg til Ikke kan han telle heller Ja, nå var'n å rette på seg opp. ja. Redigert 28.Desember.2006 av Krisida Magni (see edit history) VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Sinten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 (redigert) Svir av innlegga så fort veit du, ikkje så lett å opptatere heile tida Ops, på tide å opptatere igjen Redigert 28.Desember.2006 av Sinten (see edit history) "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
roesok Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Berre 2 innlegg igjen til eg vert skipper no Om du svarer riktig på denne så er du ærlig fortjent skipper! Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Sinten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 [kremt] bytt filnamn, fort "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
roesok Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 [kremt] bytt filnamn, fort Nei, kom igjen og svar !! Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Sinten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 OK, tipper at du prøver å lure meg så eg svarer alt anna enn Geirangerfjorden , ser liksom ikkje bratt nok ut. "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
bjoris Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Er dette sjø? Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
roesok Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 OK, tipper at du prøver å lure meg så eg svarer alt anna enn Geirangerfjorden , ser liksom ikkje bratt nok ut. Hmmm, etter litt betenkningstid gikk du altså ikke på den. Svaret og resonnementet er riktig; det er alt anna enn Geirangerfjorden. Et lite tips til: Tror ingen av BP's medlemmer har vært på båttur her, iallefall ikke i egen båt... Og det må også innrømmes at dette er vel ikke Vestlandet, men litt lenger nord. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Sinten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Så veldig ut som ferskvatn spør du meg. Kan du ikkje komme med eit lite hint i allefall? "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
ok67 Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Vil nesten tro at dette er ferksvann, kanskje i Gudbrandsdalen? Link to post
roesok Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Så veldig ut som ferskvatn... Det er korrekt. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Jan-Erik Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Gjevilvatnet ? (Litt usikker på stavemåte) Link to post
Pellegutten Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 (redigert) Det må være Gjevilvatnet. Med Norges flotteste sandstrand. Men f... så kaldt vann. Men nå snakker vi vel ikke vestlandet lenger.... Redigert 28.Desember.2006 av Pellegutten (see edit history) Link to post
roesok Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Det må være Gjevilvatnet. Med Norges flotteste sandstrand. Det er riktig. Dette er Gjevilvatnet ved Oppdal i Sør-Trøndelag. Om vi definerer Møre og Romsdal som en del av Vestlandet så er ikke vatnet så mange kilometer fra grensen mot Vestlandet... Vatnet ligger 6-700 moh. og standa heter Rauøra, eller Costa del Gjevilvatnet. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Gnisten Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 En meget enkel en..... Astor regelen ? .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gudrun Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 Hmmm. Kan det være Hjelteskjæret lykt som sees med Askøybroen i bakgrunnen? Link to post
Gnisten Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 Jaja. Var vel ikke til å vente annet på denne tiden av døgnet.... Stemmer det Gudrun .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 ......Vi prøver en ny en: .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Blanco Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 Ikke veldig lett denne. Antar at du har bauen i nordøstlig kurs. Er det Hjeltefjorden som ligger utenfor løkten? Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Poseidon Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 Lengst nord i Møkstrafjorden; nærmere bestemt Hundvåkosen. Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Nyste Svart 29.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2006 (redigert) Nordenden av sundet mellom Solsvik og Misje......? Redigert 29.Desember.2006 av Nyste (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn