Lillefix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Denne var vrien! Et hint? Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Kjell E Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Småhvalfangst.... LA3939 har endret brukernavn Link to post
o.b.lix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Kvalvika på sotra Link to post
Lillefix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Ligg unna o.b.lix! Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Kjell E Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Ligg unna o.b.lix! Smekk på lanken? (Han har bare 50% rett, uansett) LA3939 har endret brukernavn Link to post
Lillefix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Er vi i nærheten av skogsvåg? Skal ta han snart Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
o.b.lix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Smekk på lanken? Skal ta han snart Link to post
Kjell E Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 (redigert) Er vi i nærheten av skogsvåg? Skal ta han snart Tør vel ikke annet enn å gi deg rett.... Vågen heter Kvalvåg, kommer vel av det trange sundet hvor man hadde nett liggende klar, slik at når småhvalen gikk inn kunne man stenge av. To kartutsnitt: (Outbreak, dette er det "hemmelige" stedet du tenkte på tidligere.) Redigert 30.Desember.2006 av LA3939 (see edit history) LA3939 har endret brukernavn Link to post
Lillefix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Yess! Men o.b.lix er ltt :lol: :lol: Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
o.b.lix Svart 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2006 Vågen heter Kvalvåg, Men o.b.lix er ltt Ja nå ble jeg litt grinete, å si at kvalvika er feil og kvalvåg er rett er flisespikkeri... (skulle vist deg kartutsnitt men fikk ikke til prt-scr på maskina, så det får vente...) Link to post
Ubåtfender Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) Så lurer jeg på om det er noen som kjenner seg igjen på dette bildet. Hvor er det?? Noen som har ide om hvor det er tatt fra??? Burde være kjent for de fleste Redigert 31.Desember.2006 av Ubåtfender (see edit history) bloggen min Link to post
Goddis77 Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Vågen heter Kvalvåg, kommer vel av det trange sundet hvor man hadde nett liggende klar, slik at når småhvalen gikk inn kunne man stenge av. (Outbreak, dette er det "hemmelige" stedet du tenkte på tidligere.) Ser ut som et sted en bør ta en tur innom Link to post
JanB Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) Alverstraumen? Med Radsundet i bakgrunnen? Redigert 31.Desember.2006 av janb (see edit history) Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Goddis77 Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Tenkte det samme, men kan ikke se broen? ... Link to post
Trond C Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Bildet i innlegg 432 ligner veldig mye på Alverstraumen ja, men som sagt ovenfor her, det burde vært en bro der, pluss noen småting jeg heller ikke får til å stemme, men hukommelsen er en variabel greie så jeg avventer fasiten. I mellomtiden (da det er en stund siden siste bilde ble lagt ut) tillater jeg meg et nytt bilde: Dette var lettere tenker jeg. Det hører med til historien at da vi så øyen i horisonten var jeg sikker på at det var et cruiseskip, mannskapet var ikke enig, men jeg sto på mitt, så jo klart skorstein og overbygg osv. Skipet beveget seg lite, og til slutt tok det også i mine øyne form av moder jord. Link to post
Ubåtfender Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) Det du har der er muligens Holmengrå utenfor Fedje, men en viss mulighet for at det kan være Marsteinen oxo men ser ikke den berømte Marsteins boen der ute Redigert 31.Desember.2006 av Ubåtfender (see edit history) bloggen min Link to post
Ubåtfender Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Alverstraumen? Med Radsundet i bakgrunnen? Det er helt rett og bildet er tatt fra Haaøy toppen. Flott utsikt utover de leiene nord for Bergen. bloggen min Link to post
Skipper Worse Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) # 432: Alversundet, bildet tatt fra toppen av Håøya?? Lagt til: #438 kom imellom ... men kjekt å se at janb og jeg hadde rett. Redigert 31.Desember.2006 av Skipper_Worse (see edit history) I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ubåtfender Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 Godt nytt år! Dere tok den forrige og dere tar sikkert denne oxo. Litt artig foto, tatt fra lufta -helikopter tur. bloggen min Link to post
Bergen Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 Dere tok den forrige og dere tar sikkert denne oxo. Litt artig foto, tatt fra lufta -helikopter tur. LW Link to post
Ubåtfender Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 LW bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 LW? Hva skjer der da? Link to post
Ubåtfender Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 (redigert) LW? Hva skjer der da? : Redigert 2.Januar.2007 av Ubåtfender (see edit history) bloggen min Link to post
o.b.lix Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 : hey du glemte ... Link to post
Per-Arne Svart 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2007 Dere tok den forrige og dere tar sikkert denne oxo. Litt artig foto, tatt fra lufta -helikopter tur. Ligner på et avfallsdeponi :-) Kollevågen på Askøy? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn