Trond C Svart 3.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2007 Heisann Ubåtfender! Ja, holmen jeg trodde var et cruiseskip er som du raskt så - Holmengrå! Link to post
At-le Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Hei. Tok bare en bilde der. Vet dere hvor er dette At-le Link to post
Bergen Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Min tur ut. Bilde av min gamle arbeidsplass et sted på Vestlandet. Litt vanskelig kansje ? Lykke til Link to post
Lillefix Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Ved fensfjorden? Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
880 Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 CCB Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Sikkert ikke rett, men det kan ligne litt på Kolsnes. Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Bergen Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 (redigert) Sikkert ikke rett, men det kan ligne litt på Kolsnes. Joda det er riktig. Osundet for å være helt korrekt Redigert 5.Januar.2007 av bergen (see edit history) Link to post
S/Y EIMY Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 (redigert) Dette da ??? Redigert 5.Januar.2007 av S Y EIMY (see edit history) Link to post
Bergen Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Dette da ???[ Kan det være Flåm ? Men da burde det vel ha vært litt brattere i bakgrunnen ? Link to post
roesok Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Kan det være en fjord i Møre og Romsdal. Båten vi ser, der det en ferge, hurtigruta el. turistskip? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
roesok Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Dette da ?? Ona Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
S/Y EIMY Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Den andre da ? Link to post
roesok Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Den andre da ? Tja, kan det være Geiranger Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
sailor Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Dette da ??? Forbi Hellesylt ligg det ein vakker stad, som får besøk av mange fine båtar (store også....) Er det derifrå? Geiranger!!! Link to post
S/Y EIMY Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 (redigert) Geiranger det stemmer det Redigert 5.Januar.2007 av S Y EIMY (see edit history) Link to post
GeirFrode Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Er det ingen som aner hvor At-le er hen? Jeg begynner å irritere meg over denne nå.... Har ikke peiling selv heller.. Link to post
baatsman Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Er det ingen som aner hvor At-le er hen?Jeg begynner å irritere meg over denne nå.... Har ikke peiling selv heller.. At-le er vel i båten tenker jeg . Kona tar bildet. Men hvor båten er Vi sees! Link to post
o.b.lix Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Ona Hvor er det? Link to post
sailor Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Eit av Norges mest kjente fyr. Rett vest av Molde. Link to post
roesok Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Hvor er det? Ona har vel et at landets mer kjente fyr. Øya befinner seg utenfor Molde. Ingebrigt Steen Jensen har skrevet en bok som heter "Ona fyr" Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
o.b.lix Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Eit av Norges mest kjente fyr. Rett vest av Molde. OK. skulle til å skrive at jeg ser ikke noe fyr, men etter et kjapt søk fant jeg ut at fyret er ikke på bildet, og at Ona er faktisk et sted også, ikke bare et fyr.... Link to post
S/Y EIMY Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 (redigert) Bildet fra Ona er tatt fra fyret Redigert 5.Januar.2007 av S Y EIMY (see edit history) Link to post
S/Y EIMY Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 (redigert) ingen ???? Redigert 5.Januar.2007 av S Y EIMY (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn