jada Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Uten at jeg kjenner meg helt igjen, så kunne dette minne om skjærgården slik den ser ut mellom Lillesand og Kristiansand. Kan ikke helt se at Blindleia går her, men forsøker likevel. Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 .......... skjærgården slik den ser ut mellom Lillesand og Kristiansand. Kan ikke helt se at Blindleia går her, men forsøker likevel. Tampen brenner nesten............men nå sluknet den. Lengere avgårde. KAT Link to post
Compromise Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Hei. Noen som har vært på disse kanter? Det lever noen dyr i havnebassenget der som ikke er så mange andre steder.... Gitaren på bilder veier forresten 2 tonn. /Per /per Link to post
jada Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 En liten hjelp er lagt inn :confused:Hvor Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 :confused:Hvor To små hvite | | KAT Link to post
jada Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 To små hvite | | Ja, jeg så de to små, men husket ikke at de ikke var der til å begynne med. Men dette hjalp ikke noe særlig. Hvis du er lenger vestover fra Kr.sand, så er jeg ikke særlig kjent der. Link to post
mavi Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Søgne skjærgården. Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Søgne skjærgården.Riktig.Sett Øst Sør-Øst. KAT Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Tar enda en til. Fastboende i området må ikke svare. Men her har de fleste vært. HVOR ER DETTE ? Se løsningen Ulvøysund og bildet lenger nede. KAT Link to post
mavi Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Ulvøysund. Bilde tatt opp forbi fiskemotaket mot Kvåsen. Link to post
Fenix Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Men her har de fleste vært. [/img]KAT Jeg seiler bare til venstre når jeg kommer ut Oslofjorden, men mener jeg har sett dette motivet fra en annen vinkel. Er det Ulvøysund? Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Ja Ulvøysund er riktig. Bor mavi i området? Må gjøre det litt vanskeligere. HVOR ER DETTE? Se løsning Skibbusundet og bildet lenger nede. KAT Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Hei. Noen som har vært på disse kanter? Det lever noen dyr i havnebassenget der som ikke er så mange andre steder.... Gitaren på bilder veier forresten 2 tonn./Per Hvilken verdensdel???? KAT Link to post
mavi Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Første som slo meg var kassenkanalen, men tror ikke det er den. Er det Grønningen som skimtes langt der ute? Bor i Kristiansand ja. Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Første som slo meg var kassenkanalen, men tror ikke det er den. Er det Grønningen som skimtes langt der ute? Bor i Kristiansand ja. Holder pottetett. KAT Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Mens noen prøver å finne ut av det forrige ---- -- legger jeg ut et som burde være kjent for de som har pinne på båten. Ser ut til å være et populært sted blant seilere. HVOR ER DETTE? Se løsning Innseiling til Brekkestø og bilde lenger nede. KAT Link to post
kristian Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Bor i Kristiansand, men håper jeg får lov å prøve meg for det, den ene tror jeg er på Flekkerøya, og man ser Grønningen fyr i bakgrunnen, tipper du hadde sett Øksøy fyr hvis du hadde vridd kameraet litt til Høyre? Nr.2 Kan det være ved Brekkestø, inn mot Blindleia? Link to post
mavi Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Er med på begge. Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 ........den ene tror jeg er på Flekkerøya, og man ser Grønningen fyr i bakgrunnen, tipper du hadde sett Øksøy fyr hvis du hadde vridd kameraet litt til Høyre? Nr.2 Kan det være ved Brekkestø, inn mot Blindleia? Begge svar er riktige: Mavi var også inne på det samme. Og det andre: KAT Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Denne bør være lett: Bildet er flyttet: Se Homborsund Fyr. KAT Link to post
kristian Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Går for Grønningen igjen, men denne gang tror jeg bildet er tatt fra Ytre Kalvøya (syd for Randøya)? Kan ikke huske Varden, så ble litt i tvil? Link to post
KAT Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Går for Grønningen igjen, Nei - ikke det denne gangen, men du har helt sikkert kjørt forbi der. KAT Link to post
Arne Lian Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 KAT: Jeg var også inne på Grønningen, men da MÅ det være Homborsund Fyr? Link to post
KAT Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Jeg var også inne på Grønningen, men da MÅ det være Homborsund Fyr? Helt riktig: KAT Link to post
Compromise Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Hvilken verdensdel???? KAT Amerika /per Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn