roesok Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 Hvor er dette? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
jm Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 Det er nok Sulesund (Sulasundet) I Sula kommune. Fergeforbindelse til Hareid. Link to post
roesok Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 Det er nok Sulesund (Sulasundet) I Sula kommune. Fergeforbindelse til Hareid. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Gnisten Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Ikke er det hekksjø; ei solnedgang, men nytelsen antar jeg er den samme.....Tur på hvilken fjord ? Fikk ikke mye respons på dette innlegget, så jeg blåser liv i denne tråden igjen.... Litt enkel for de som ferdes her ofte. Var det "Astor-regelen det het ? .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 (redigert) Aner vi Sotrabrua i bakgrunne ? Ved stillbilde 0.13 Redigert 5.Juni.2007 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Gnisten Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 ....du er i nærheten, men hva heter fjorden ? .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Naurstad Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Det må være Vatlestraumen du er i. Naurstad sin hjemmeside Link to post
Jawik Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 (redigert) Gjelder ikke Astor regelen her ? Er vi på nordgående fra broen ? Kjenner ikke igjen marinaen på din styrbord side. Nei det var ingen marina ved fyret, så du styrer ut i :headbang: Redigert 5.Juni.2007 av jawik (see edit history) The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Amfea Svart 5.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2007 Ser ut til at du går nordover i Hjeltefjorden. Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Gnisten Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Escada er i klar til å legge til kai. Hvor er dette? Astorreglen gjelder her. (Astorreglen er : Du kan ikke være med i konkurransen dersom du bor eller har båten din innenfor et område på en landmil rundt stedet som vises på bildet.) Redigert 6.Juni.2007 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Vealøs Kanskje? Helt riktig. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
olpi Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Lenge siden jeg var der - 1983. Gammel "korpsing" , vet du! Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Legger ut en til: Skipspapegøya Jaco lurer på hvilket område vi passerer nå om styrbord side. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
olpi Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Er det ok å ligge der? Jeg har aldri vært der med egen båt. Vi trenekjørte bare til Engelsviken for å kjøpe ferske reker med Tjeld klasse MTB èr. Redigert 6.Juni.2007 av OLPI (see edit history) Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Er det ok å ligge der? Jeg har aldri vært der med egen båt. Vi trenekjørte bare til Engelsviken for å kjøpe ferske reker med Tjeld klasse MTB èr. Om du mener innenfor Vealøs? Hortentreffet finner sted innenfor her. Ved sykehuskaia. Rett ved utløpet til kanalen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Mens dere grubler over hvor Jaco er, legger jeg ut en lettere oppgave. Hvor går vi på tur nå? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gerhard Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Er det ok å ligge der? Jeg har aldri vært der med egen båt. Vi trenekjørte bare til Engelsviken for å kjøpe ferske reker med Tjeld klasse MTB èr. Uthavner på Indre havn i Horten og gjestehavnene Løvøya og Eiken. Sykehusbrygga som vi har leid til treffet er ikke åpen som gjestehavn uten avtale. Gerhard Link to post
Gunga Din Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Mens dere grubler over hvor Jaco er, legger jeg ut en lettere oppgave.Hvor går vi på tur nå? jag vet var ni er...men låter bli o svare........fyren er restaurert! S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Kosterbonden. Redigert 6.Juni.2007 av Mulligan (see edit history) Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 jag vet var ni er...men låter bli o svare........fyren er restaurert! Det vet jeg at du vet.... Bonden. Fyrets navn husker ikke jeg. Det holder med stedsangivelse. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Det vet jeg at du vet....Fyrets navn husker ikke jeg. Det holder med stedsangivelse. Fyrarna byggdes 1849 men ansågs felplacerade då några fartyg förliste. Efter 42 år flyttades fyrplatsen till XXXX. Kosterbonden. Redigert 6.Juni.2007 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
olpi Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 (redigert) Uthavner på Indre havn i Horten og gjestehavnene Løvøya og Eiken. Sykehusbrygga som vi har leid til treffet er ikke åpen som gjestehavn uten avtale. Gerhard Ok, takk for info. Får kanksje besøke dette området ved anledning med båt. Kjenner det bare fra land. Befalsmessen (ikke BSMA) er ikke så langt unna der treffet skal være. Bodde der sist for 10-12 år siden da jeg var på julebord på Firmaet jeg da jobbet i. Redigert 6.Juni.2007 av OLPI (see edit history) Link to post
Astor Svart 6.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2007 Ok, takk for info. Får kanksje besøke dette området ved anledning. Er badevannet ok der også? Spør TINE III: Han vet alt om Indre havn. Favorittstedet til Tine er Lort. Litt lenger vest på Indre havn. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn