Pjolter Svart 26.August.2007 Link til dette innlegget Svart 26.August.2007 Heh he.. Beklager hvis jeg ikke er klar i min skrift. Bildene er IKKE tatt på samme plass Slik, da er det klargjort. Bilde med Hurtigbåten har jeg lyst til å gi deg rett på, Men !! Spørsmålet var hvor jeg tok bilde fra?? He he. Ja jeg vet at jeg er vanskelig. Skal ikke dra det mye lengere. Jeg dro opp til vindmøllenen på Kongensvollen og tok bildet derfra.... Den andre da? Flere forslag? Mvh Pjolter I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Vannskrekk Svart 26.August.2007 Link til dette innlegget Svart 26.August.2007 Da vil jeg gjette at marinabildet er fra Hellandsjøen. Link to post
Pjolter Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 (redigert) Beklager det er ikke Hellansjøen. Bilde fra havna er tatt på Råkvågen. på Vågen brygge. Oppe på uteresturanten faktisk... Mvh Pjolter Redigert 27.August.2007 av Pjolter (see edit history) I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Astor Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Hvor er dette? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Kan det være ved Käften like nord for Grebbestad? Link to post
Gunga Din Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Soten, södra inloppet ?? S/Y Gunga Din Link to post
S/Y EIMY Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Denne da ? Ikke så langt i fra bildet før. Link to post
gimi Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Denne da ? Ikke så langt i fra bildet før. skorpa Link to post
Gunga Din Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 tar tilbaks Soten....Astor kan aldrig få den kameravinkeln.....då går han på grund..... S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Kan det være ved Käften like nord for Grebbestad? Jeg vil vite navnet på øya som Escada har i bakgrunnen. Eller øya i forgrunnen. Eller begge. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 tar tilbaks Soten....Astor kan aldrig få den kameravinkeln.....då går han på grund..... Hva med foto fra jolla? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 tror ikke du våger lämna moderskippet, fall hun kjör ifra dig....... S/Y Gunga Din Link to post
roaldbj Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Hvor er dette? Ikke trær, men buskvegetasjon. Ingen malte fjellmerker. Lyst brunt fjell nær sjøen og grått mot toppen. Markert avrundede fjellformasjoner. Det kan sikkert være mange steder. Siden dere har vært i Bohuslen satser vi på det området. Slik jeg erindrer kystområdet, vil jeg tro det er nordvest for Marstrander og sør-vest for Råssø. Hvor langt unna er jeg i "gaffelmetoden"? Link to post
Gunga Din Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Otterön i bakgrunden o Klövskär hitom ?? S/Y Gunga Din Link to post
roesok Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Hvor er dette da..? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Astor Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Otterön i bakgrunden o Klövskär hitom ?? Otterøen i bakgrunnen og Kyrkogårdsholmen i forgrunnen. Her et bilde fra sundet mellom Otterøen og Kyrkogårdsholmen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 (redigert) Legger ved dette også fra samme sted. Kanskje øya i forgrunnen har et annet navn. Men Otterøn er rett. Redigert 27.August.2007 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roesok Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
roaldbj Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 (redigert) Legger ved dette også fra samme sted. Med det flotte fotoapparatet ditt astor, antok jeg at det på bildet var preget en posisjon hentet fra GPSen din... Redigert 27.August.2007 av roaldbj (see edit history) Link to post
Astor Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Med det flotte fotoapparatet ditt astor, antok jeg at det på bildet var preget en posisjon hentet fra GPSen din... Vi kommer vel dit en gang også, Roald. Dette har ikke fabrikantene tenkt på. Et fotoapparat med innebygd GPS!! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 (redigert) Hvilket kjent skjær er dette? Redigert 28.August.2007 av surprise (see edit history) S/Y Surprise Link to post
Gunga Din Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Hvilket kjent skjær er dette? Pipeskär eller som det numera heter Remskär ??? S/Y Gunga Din Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 28.August.2007 Link til dette innlegget Svart 28.August.2007 Ingen sigar... S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn