Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

:nonod:

Her har fotografen løftet seg en meter:

hb_4583.jpg

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Legger ut en enkel sak... var en tur i skjærgården sist tirsdag på blåtur

img_1860.jpg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Tampen brenner :smiley:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Skrev det var enkelt og Godøysund er selvsagt rikitg

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført

Jepp :cheers: Det her er vel nesten hjemmehavnen din det, fjordbuss.

Her har fotografen flyttet seg noe mer:

hb_4585.jpg

Kjempefin plass, spesielt for ungene :cool: Noe varierende ankringsforhold men der er flytebrygger på nordsiden av holmen.

Redigert av SveinHa (see edit history)

En dette stedet da !!

img_1867.jpg

Jepp :cheers: Det her er vel nesten hjemmehavnen din det, fjordbuss.

Her har fotografen flyttet seg noe mer:

Kjempefin plass, spesielt for ungene :cool: Noe varierende ankringsforhold men der er flytebrygger på nordsiden av holmen.

Stemmer det. Bokn Båtforening har en flytebrygge i nordre Vågholmsundet. Her er det fint å ligge, så sant det ikke blåser nordøst kuling, eller losbåten passerer i gjennom sundet i 25 knop.. :puke:

Har konvertert, Bavaria 39 cruiser.

Noen som klarer denne tro??

Dersom du har sans for detaljer og de "små ting" er det ikke umulig at du har lagt merke til dette skiltet

i denne koselige havnen. Men hvor er vi?

Dette var tydeligvis for vanskelig... regnet med at kanskje Gunga hadde reagert,

så da har jeg kanskje antydet området iallefall.

Jeg utvider horisonten og skiltet over ser dere over døren oppe til venstre på bildet.

hvor.jpg

Henter opp igjen denne, da jeg ikke kan se at noen har svart riktig ennå.....

På en av våre spaserturer i ferien, kom jeg over dette veiskiltet her. Ganske kreativ stedsangivelse i grunnen.. :lol:

(Noe sier meg at dette har vært vist før, men klarer ikke å huske sikkert. Så derfor prøver jeg.)

Er det noen andre som har sett hvor dette står hen? :smiley:

hvor8.jpg

trur du er på Källö-Knippla!

Jeg trodde jeg fikk med meg det meste i denne tråden, men dette gikk jeg glipp av. Hadde jeg sett det, hadde jeg nok kjent meg igjen umiddelbart. Sist år lå vi nemlig fortøyd rett utenfor døren med det navnet! Legg forøvrig merke til ilandstigningstrappene på bryggen! Källö Knippla anbefales på det varmeste.

knippla4.jpgknippla3.jpgknippla2.jpg

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...