Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Nei, Gunga Din. Bildet er ikke tatt vest for Strømstad. :wink: (Hvis det mot formodning skulle vise seg å være det, så er det ihvertfall ikke mye. Men jeg tror det blir mere rett syd. For å tipse litt mere.) Hadde jo vært fint om noen kunne spesifisere litt nærmere hvor skiltet står også da, og ikke bare gjette....

Lite med folk som går på oppdagelsesferd når de er på land skjønner jeg. :lol:

Trodde heller det var motsatt jeg. :blush:

Seilbåtene kan jo støye en del selv om de ligger fortøyd. Husker godt ulinga fra riggen på diverse seilbåter i de verste vindkastene i sommer. :headbang::cryin::wink:

Jeg hører ikke motoren min jeg, når vi ligger fortøyd. Og ikke ryker den noe særlig heller. Selv om jeg har en Volvo under dørken. :wink::smiley:

Når man er er sør for Strømstad og på ei øy er det ikke usannsynlig å nevne Tjärnö og Råssö. Campingplassen på Daftön er kanskje også en kandidat. Vi er vel i det nordre Bohuslen?

Ingen av de stedene heller.

Vi er, som Gunga Din har gjettet før, et sted mellom Lysekil og Strømstad..

Hvis nord for Lysekil regnes som nordre Bohuslän, så er vi der ja.

Hvor går grensen for søndre og nordre del hen da tro?

hvis det er samme öy..........Bohus Malmön?!

:flag_sw::flag_sw::cheers::cheers:

Gratulerer! Men jeg skjønner at ingen har sett dette merkelige skiltet jeg har tatt bildet av. :lol:

Det står forøvrig ganske langt syd på Malmön, langs en kyststi vi fulgte. En utrolig flott tur var det også. Den anbefales på det varmeste. Hvis noen orker å gå så langt da. Stien gikk helt ned til et sted som heter Draget. Og jeg skjønte hvorfor det het det når vi kom fram dit. Dette var på en av de dagene i ferien hvor det blåste noe inni hampen, og der nede blåste det enda verre! :eek:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...