Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Kan det vare Ramsö?, GeirFrode S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Nei, Gunga Din. Bildet er ikke tatt vest for Strømstad. (Hvis det mot formodning skulle vise seg å være det, så er det ihvertfall ikke mye. Men jeg tror det blir mere rett syd. For å tipse litt mere.) Hadde jo vært fint om noen kunne spesifisere litt nærmere hvor skiltet står også da, og ikke bare gjette.... Lite med folk som går på oppdagelsesferd når de er på land skjønner jeg. Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Lite med folk som går på oppdagelsesferd når de er på land skjønner jeg. nej det er bare motorfolk som vil komme bort fra eksos o stöy......vi andre koser oss ombord S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Trodde heller det var motsatt jeg. Seilbåtene kan jo støye en del selv om de ligger fortøyd. Husker godt ulinga fra riggen på diverse seilbåter i de verste vindkastene i sommer. Jeg hører ikke motoren min jeg, når vi ligger fortøyd. Og ikke ryker den noe særlig heller. Selv om jeg har en Volvo under dørken. Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Trodde heller det var motsatt jeg. Seilbåtene kan jo støye en del selv om de ligger fortøyd. Husker godt ulinga fra riggen på diverse seilbåter i de verste vindkastene i sommer. ljuv musikk..... ny gissning.....Resö S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Ikke Resö. Nå kommer vel snart alle øyene syd for Strømstad på rams snart, tipper jeg. Link to post
roaldbj Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Når man er er sør for Strømstad og på ei øy er det ikke usannsynlig å nevne Tjärnö og Råssö. Campingplassen på Daftön er kanskje også en kandidat. Vi er vel i det nordre Bohuslen? Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Når man er er sør for Strømstad og på ei øy er det ikke usannsynlig å nevne Tjärnö og Råssö. Campingplassen på Daftön er kanskje også en kandidat. Vi er vel i det nordre Bohuslen? Ingen av de stedene heller. Vi er, som Gunga Din har gjettet før, et sted mellom Lysekil og Strømstad.. Hvis nord for Lysekil regnes som nordre Bohuslän, så er vi der ja. Hvor går grensen for søndre og nordre del hen da tro? Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Hvor går grensen for søndre og nordre del hen da tro? litt akter om tvärs när du er på nordgående......... Kalvön?????? S/Y Gunga Din Link to post
roaldbj Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Jeg pleier å tenke litt aktenom tvers på sydgående. Kalvöen kjenner jeg ikke. Derfor er bildet ikke rettferdig ut fra min erfaringsdatabase. Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 trur du får ge oss en hint...GeirFrode S/Y Gunga Din Link to post
bliss X Svart 5.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Hvor er dette hen da Lars? Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Ikke Kalvön. Tjaaaa. Det er jo en øy, som jeg har skrevet før. Syd for----nord for---bla-bla---osv Kanskje nærmere Lysekil enn Strømstad. Ganske stor, også forresten. Godt kjent navn. OK??? Link to post
roaldbj Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Bliss X: Bjørkö? (eller noen av øyene i nærhetene - det er maange slike ferjer mellom Gøteborg og Marstrand) Link to post
Astor Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 M Mens dere vrir hjernebarken på den til Geir FRode legger jeg ut en lett en: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Er bildet til Geir Frode på Store Kornø? Og bilferja fra Hamburgsund? Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Er bildet til Geir Frode på Store Kornø?Og bilferja fra Hamburgsund? Ikke Store Kornø, nei. Men jeg lurer litt på om den ferja til bliss X er på vei til/fra samme øya som bildet mitt er tatt. Er dog ikke helt sikker, men synes å kjenne igjen navnet på den... Link to post
bliss X Svart 5.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Beklager at jeg rotet det til. Trodde dere var ferdige med forrige oppgave Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 hvis det er samme öy..........Bohus Malmön?! S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Kan ligne landskapet rundt ferjestedet ovenfor Lysekil som går over til Orust?! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 (redigert) Ferja går til/fra Malmøn. http://hem.passagen.se/larsy/vv.html ;-) Redigert 5.September.2007 av Fenix (see edit history) Link to post
bliss X Svart 5.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Fergebildet er fra Bohus Malmön. Det er riktig. Link to post
GeirFrode Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 hvis det er samme öy..........Bohus Malmön?! Gratulerer! Men jeg skjønner at ingen har sett dette merkelige skiltet jeg har tatt bildet av. Det står forøvrig ganske langt syd på Malmön, langs en kyststi vi fulgte. En utrolig flott tur var det også. Den anbefales på det varmeste. Hvis noen orker å gå så langt da. Stien gikk helt ned til et sted som heter Draget. Og jeg skjønte hvorfor det het det når vi kom fram dit. Dette var på en av de dagene i ferien hvor det blåste noe inni hampen, og der nede blåste det enda verre! Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Men jeg skjønner at ingen har sett dette merkelige skiltet jeg har tatt bildet av. den her da, av samme kaliber som GeirFrode.......skjönner hvis ingen vart inne i denne "jungeln" en hint direkt......"Baksidan" S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 5.September.2007 Link til dette innlegget Svart 5.September.2007 Jeg har aldri vært i land her, men dette må være Bassholmen! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn