roaldbj Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 Korrekt rem, like sør for Oscarsborg - siden denne åpningen i sjeteen ( http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9332228 ) er så pass sentral for de som skal fra Drøbak og vestover ville jeg tro at den i det minste har et kjælenavn? Her er bildet av den andre passasjen på vei langs vestsiden av Oslofjoprden, ikke så langt fra Sætre, ved de mye omtalte Småskjæra, hvor det var en tragisk dødsulykke i 2006. Link to post
Astor Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 Holmsbu? Holmsbu er riktig. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 (redigert) Hvor er så dette? Redigert 9.September.2007 av W-945 (see edit history) Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Pjolter Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 Så det var noen som svarte Kragerø. Ville bare bekrefte dette. Mvh Pjolter Kan nokon svara på kor dette er? Eg har ikkje svaret, men både eg og eigarane av bildet skulle gjerne visst det. Og kor gamalt kan bildet vera? Bildet heng på veggen i eit gamalt hus på Halsnøy i Sunnhordland. Huset blir no nytta som feriehus av familien svigerinna mi. Ut frå det eg kan sjå av båt- og bygningsstil, trur eg bildet må vera frå aust- eller sørlandet ein stad. PS: Beklagar litt dårleg avfotografering... I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.September.2007 Link til dette innlegget Svart 9.September.2007 En liten nøtt til på søndagskvelden; Hvor........? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Bützfleth Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Her er en liten fra meg... til dere alle som ikke er særlig gjodt kjent på østlandet. Hvor er dette? Ja, vet jeg går litt fort her.. Link to post
Gunga Din Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 hvor er dette? Da må det enten være i Thyborøn eller Nørre-Vorupøre. Jeg tipper Thyborøn. lovade o komma med en bild fra utsiden..... så her ser restaurangen ut fra utsiden......ligger i Thyborön, som Jensen_fra_Vest svarade S/Y Gunga Din Link to post
Mariell Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Hvor er så dette? Tar bare en råtjangs. Bildet er tatt sør på Lindholmen i sør/østlig retning. du ser over til Tjømelandet?? Vet bare at du ligger endel der. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Denne står på odden i venstre bildekant. Her somet inn 48 ganger fra samme plass. Men du har rett at det er Tjømelandet i bakgrunn Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Her er en liten fra meg... til dere alle som ikke er særlig gjodt kjent på østlandet. Hvor er dette? Ja, vet jeg går litt fort her.. Er vi i Isefjærfjorden utgående i de gamle løpet altså ikke Kassenkanalen Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gunga Din Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Denne står på odden i venstre bildekant. Her somet inn 48 ganger fra samme plass.Men du har rett at det er Tjømelandet i bakgrunn nu har jag ikke noe kart med i denne pc'n men Tönsberg Tönne känner jag igen, er med stor sannolikhet ett av Norges eldste stående sjömerken......fann ett dåligt kart på google.....Fruvikholmene?! S/Y Gunga Din Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Riktig Gunga Din, Jeg står på land ved Fruvika og ser rett østover hvor leia går på nordsiden av Lyngholmen for så å runde inn nordover ved Tønsberg tønne. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Oteren Svart 10.September.2007 Link til dette innlegget Svart 10.September.2007 Her er en liten fra meg... til dere alle som ikke er særlig gjodt kjent på østlandet. Hvor er dette? Jåsundbroen ikke langt unna Spangereidkanalen. Du har vært i Lehnefjorden, og er på vei ut Grønnsfjorden mot Korshavn? Link to post
Bützfleth Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Jåsundbroen ikke langt unna Spangereidkanalen. Du har vært i Lehnefjorden, og er på vei ut Grønnsfjorden mot Korshavn? Stemmer! Kjempe fin tur igjennom kanalen men synes det også var ganske fint ut Grønsfjorden fra Jåsund også. Link to post
Astor Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Hvor er dette? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roaldbj Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Det er jo ikke så mange "cues", minner meg om et lite parti i Drøbak, men den grønne plenen og veien i bakgrunnen passer vel ikke. Bare hvite hus..hm Det er i alle fall ikke i Son, trolig heller ikke på øst-siden av Oslofjorden. Husene er så godt vedlikeholdt at det høyst sannsynligvis ikke er i Sverige. Da er man kanskje på vest-siden av Oslofjorden? Ikke ett eneste sjømerke. Vi burde kanskje ha en regel om at gjenkjenningsbilder burde ha minst ett sjømerke? Kommer tilbake med en enklere oppave. Link to post
Mariell Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Antagligvis enkel, men hvor er nå dette kaoset. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
baatsman Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Jeg har ikke vært innom der men, kan det være verdens ende. Vi sees! Link to post
Mariell Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
roaldbj Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Storø, Väderö? Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Er det ingen som tar denne...dere må være blinde.....ops. En liten nøtt til på søndagskvelden; Hvor........? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 En til fra samme plass Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
olpi Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 (redigert) Er vel borte i Vestfold et sted da. I nærheten av Tjøme kanskje? Redigert 11.September.2007 av OLPI (see edit history) Link to post
Mulligan Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Blindleia. Link to post
Oteren Svart 11.September.2007 Link til dette innlegget Svart 11.September.2007 Brekkestø Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn