Gunga Din Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 (redigert) nej Astor er i Fjällbacka som Fenix skrev Ingrid Bergmans torg.......... Redigert 20.September.2007 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 20.September.2007 Link til dette innlegget Svart 20.September.2007 (redigert) Fenix skrev: Jeg gjetter på et sted der jeg aldri har vært, men jeg vet at du har vært der; Hällevikstrand?Nå vet jeg ikke om du svarte på "Lille Villa" eller "Josefine" bildet, min mitt bilde er i hvert fall ikke fra Hällevikstrand, her er vi i Norge. Og bildet til Astor er jeg også temmelig sikker på ikke er derfra. I og med at han nevner campingvogn, kan vi være helt på ville veier, kan det være fra Sveriges "baksida", Stockholmsiden som Båhuslänerne sier? Ellers skulle jeg nesten veddet på at det er Fjälbacka selv om Astor ikke vil bekrefte det!Lars H. Redigert 20.September.2007 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mini Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Bildet til Lars er fra Holmsbu Link to post
Astor Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Mini skrev: Bildet til Lars er fra Holmsbu Det er riktig. Men jeg var fanget av Astorreglen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Lars H. skrev: Ellers skulle jeg nesten veddet på at det er Fjälbacka selv om Astor ikke vil bekrefte det! Han har bekreftet det, men litt utydelig... Link to post
Astor Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Fenix skrev: Tenker vi sier det er Fjällbacka, jeg. Jada, jeg har viftet med svenska flaggan og sier her at dette er riktig. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Hvor ligger denne idyllen? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Hamburgsund?! S/Y Gunga Din Link to post
tuffff Svart 21.September.2007 Link til dette innlegget Svart 21.September.2007 Det tror jag med mvh tuffff Link to post
roaldbj Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Her er vi i Norge, fredag 21. september 2007. Mange holder til her hverukeslutt til snøen legger seg. Har visstnok Norges høyeste gjennomsnittslemperatur. Heldigvis ikke i privat eie. Link to post
Bonus Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Jeg vet det, men blir stoppet av Astor-reglen. Link to post
roaldbj Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Da er stedet løst, legger først inn en verdifull referanse til stedet: http://no.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8len Nord for øya så jeg i går dette: (De tre sorte "kulene" på bildet er av 3 seler.) Vi så i alt 5 seler der i går. De vil visstnok være der resten av høsten og vinteren. Her et bilde av en spesiell plante som er på øya, hvet noen hvilke plante det er - det er fredet i Norge (ble fredet i 1956 som første fredede plante i Norge). Vet noen hvilken plante vi snakker om? Link to post
wave Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Mølens misteltein Link to post
Bonus Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Denne er kanskje for lett? Havskräftorna kan anbefales! Innehaveren fisker selv. Link to post
Sira Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Havstensund,kjempegod mat forøvrig. Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
roaldbj Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Dersom jeg ikke husker feil er det en kolonialbutikk i første etasje. I så fall glemmer jeg aldri denne da vi kom inn en dag ca 10 august for 6 - 7 år siden. Vi ønsket å proviantere litt. Det var noen ytterst få varer igjen i hyllene, som nok tydet på at båtsesongen var over og at bujtikken "tørket" inn. Dette er forøvrig et forhold ved flere steder ved sveriges vestkyst som gjør at jeg trives bedre i Danmark hvor butikkene er velfylte til enhver tid. Men den svenske skjærgården på vestkysten er uten tvil hyggeligere å seile i sammenlignet med mange steder i Danmark. Link to post
Avmønstret4 Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 roaldbj skrev: Da er stedet løst, legger først inn en verdifull referanse til stedet: http://no.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8len Den linken din er ikke til øya Mølen i Oslofjorden, men Mølen rullestensstrand i Brunlanes-Larvik Link to post
roaldbj Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Uff da, det var vel denne jeg tenkte på: http://no.wikipedia.org/wiki/Misteltein Link to post
roaldbj Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Nå roter jeg litt mindre; hvor er dette: (mange har nok sett dette fyret - kjenner noen fyrkarakteristikken?) Link to post
Langs land Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Horten (Fyllinga) Iso 4s iflg kart nr 3 (rettet tom Efs 2/03) Link to post
roaldbj Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Kanskje dette er til noe hjelp: Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Gjestehavna i Horten igjen. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Bonus Svart 22.September.2007 Link til dette innlegget Svart 22.September.2007 Sira skrev: Havstensund,kjempegod mat forøvrig. Link to post
Bützfleth Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Var på tur i går og kom over dette skilte. Hvor er pub'en? Link to post
Astor Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Gunga Din skrev: Hamburgsund?! Nei dette var feil tuffff skrev: Det tror jag med mvh tuffff Helt feil. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn