Astor Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Hvor er dette? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ben Sin Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 (redigert) roaldbj skrev: Hva ser vi her, både i forkant og bakkant. Vi ser omtrent dette: Og det er kanalen i Moss. Med Bastøferga i bakgrunnen. Omtrent på samme sted på mitt bilde også. Ben Sin Redigert 14.Oktober.2007 av Ben Sin (see edit history) Link to post
Ben Sin Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Her kommer det en skikkelig nøtt... Hva ser vi her? Ben Sin Link to post
Mouche Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Når jeg ser to fyr så tenker jeg alltid på rifla pommfri på Rutebilstasjonen! Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ben Sin Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 (redigert) Ja, det er ikke lange veien inn til rutebilstasjonen herfra. Men du må si navnet på fyrene for å få rett bikkja. Ben Sin Redigert 14.Oktober.2007 av Ben Sin (see edit history) Link to post
Ben Sin Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Her kommer det en som kanskje er litt verre. Hvilken øy står jeg på her? Ben Sin Link to post
CB. Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 bliss X skrev: Ja, det ser veldig fint ut i Havgapveien 1, men lurer veldig på hvor det kan være. Skjebergkilen? Dersom det er riktig at det er huset til HG så regner jeg med at det har blitt spurt om lov for å poste det ?. Ellers er det kanskje litt på kanten etter min mening. Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Slagskibet Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Ørnhild ber meg stadig om å bli voksen. Dette er et nytt lavmål fra Bliss X. Link to post
Astor Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Astor skrev: Hvor er dette? Drar denne opp igjen da den ikke er så alt for vanskelig. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Oteren Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 For ikke å snakke om Skibsraads formann rem's kart med adresse, som senere er blitt slettet sammen med noen andre innlegg. Hvor er forklaringen rem og blissx? Utrolig synd at denne fine tråden blir ødelagt av slike innlegg. Jeg spør også igjen: Hvem skal behandle evnt klage på dette? rem? Link to post
Mouche Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Det hører vel også med til historien at havGAAAAPET var den som selv først la ut bilder av sin nye eiendom med teksten: Har blitt eier av eiendom med 60 meter strandlinje og 1,7 mål tomt... idag. Nå må jeg sette meg nøye inn i regelverket fri ferdsel i strandsonen og allemannsretten hehe.... Helt korrekt at det ikke skjedde her, men på Havgaapet.com, men det er vel også "i all offentlighet"? http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/index.php?sh...3016&st=300 Man høster vel også som man sår? Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
vanntrivsel Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Nå kunne jeg selvsagt rystet Bliss med noen bilder, men jeg følger selvsagt Slagskibets fornuftige oppfordring om og la være . Det blir meget spennende om teksten og bildene blir stående. Tenk om saken som er omtalt på ljugerkrakken er bløff , eller om det er min kone som har kjøpt eiendommen eller andre. Er det OK å poste bilder på BP av medlemmenes eiendommer og utlyse en konkurranse om hvor og hvem som står som eier (+ nick) ? Link to post
Astor Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Skal diskusjonen forgå i dette emnet så vil jeg be herrene om ikke å ødelegge denne populære tråden. Fortsett under tråden: Om Baatplassen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Oteren Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Astor skrev: ikke å ødelegge denne populære tråden. Hjertelig enig i det Astor! Men kan ikke rem og blissx komme på banen og forklare hva de holder på med?? ps.....ser ikke bort fra at det blir klippet mer (moderert) i denne tråden. Link to post
vanntrivsel Svart 14.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2007 Astor skrev: Skal diskusjonen forgå i dette emnet så vil jeg be herrene om ikke å ødelegge denne populære tråden. Fortsett under tråden: Om Baatplassen. Kom med navn på herrene Link to post
bliss X Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Har sendt deg en IM, havgapet Link to post
CB. Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 (redigert) God morgen, det var oppklarende lasse Jeg foreslår som Astor så riktig påpeker at moderator eller teknisk flytter de siste posteringene over til rette sted der de hører hjemme. Synd å ødelegge en fin tråd med oppgulp som ikke har noe i denne tråden å gjøre. (Er klar over min første postering som kanskje startet det hele, beklager burde brukt en annen tråd med henvisning hit.) Redigert 15.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Jeg er selvfølgelig innstilt på å fjerne alt sammen, men det er kanskje ikke så lurt å legge ut bilder av huset sitt når det samme huset er avbildet i en boligannonse? Min intensjon var ikke å drive med noen avsløringer. Jeg var bare nysjerrig på hvor dette flotte stedet var, og syntes et slikt spørsmål hørte naturlig hjemme i denne tråden. Hvis jeg hadde vært havgapet, ville jeg sendt en mail til imagehack der havgapet har lagt ut bildene, og bedt om å få dem fjernet. Link to post
CB. Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 (redigert) Dette synes jeg begynner å bli patetisk. . Er det mulig å få flyttet innleggene som ikke har noe i denne tråden å gjøre over til en annen tråd eller er det for mye forlangt av teknisk ? Redigert 15.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Astor Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Astor skrev: Hvor er dette? Da prøver vi oss med en uløst oppgave. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
At-le Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 men synes det er fin 2 lukket båter ligger der. Type? nimbus eller saga? At-le Link to post
Gunga Din Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 (redigert) denna var svår...lite gaffel metod....tror du ligger nere i Göteborgs skärgård.....er det helt galet Redigert 15.Oktober.2007 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
tuffff Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Jeg synes den ene båten har finsk flagg jeg, Astor. Du er ikke i Stockholms skärgård et sted? mvh tuffff Link to post
Astor Svart 15.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2007 Gunga Din skrev: denna var svår...lite gaffel metod....tror du ligger nere i Göteborgs skärgård.....er det helt galet Du er i rett rike, og rett kust. tuffff skrev: Jeg synes den ene båten har finsk flagg jeg, Astor. Du er ikke i Stockholms skärgård et sted? mvh tuffff Fel kust. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn