Amfea Svart 24.November.2007 Link til dette innlegget Svart 24.November.2007 Holdt på å si Grimstadfjorden, men det kan minne om innseilingen til Florø Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Trophy Svart 24.November.2007 Link til dette innlegget Svart 24.November.2007 (redigert) Svinøya, Ellingsøyfjorden tatt mot Larsgården og Ålesund som ligger bak fjellknausene Redigert 24.November.2007 av Trophy (see edit history) Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Mørebas 19 Svart 24.November.2007 Link til dette innlegget Svart 24.November.2007 Ellingsøyfjorden ved Ålesund. Utsikt mot tankanlegget i Larsgården, bilde tatt fra Svinøya Link to post
Noflow Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 ble dobbelt riktig her :) Link to post
Noflow Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 hvor er dette da? folk som har vært der kjenner nok igjen huset der Link to post
Sydvesten Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hvor er dette da mon tro.. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Etter mitt syn et sted hvor det har vært en Bavaria vil jeg tro. Link to post
Sydvesten Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Etter mitt syn et sted hvor det har vært en Bavaria vil jeg tro. Nå skal jeg være ærlig å si at jeg ikke skjønner poenget med denne kommentaren fra Mulligan....men jeg er jo en enkel sjel og jeg vet ikke hva jeg snakker om heller.. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
roesok Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hvor er dette da? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
SRC31 Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Mange? Der?Kailua, på NE-sida av Oahu. (eller?) Er i norden! Link to post
Mulligan Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Noen som tar denne da? Er mange med seilbåt her som er i nærheten om sommeren! Fladstrand. aka Frederikshavn. Link to post
Astor Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hvor er dette? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 25.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hvor er dette da mon tro.. Stedet ser kjent ut Sydvesten, men mitt enkle hode klarer jeg ikke å finne svaret uasett hvor mange forsøk jeg gjør på å koble sammen de små grå til felles innsats. Jeg er ganske sikker på at jeg har vært der. Enten må jeg ha noen tips eller så må jeg nok overlate dette til ekspertene. Link to post
SRC31 Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Fladstrand. aka Frederikshavn. Fredrikshavn, Palmestranden er riktig Link to post
Gas Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Kan dette vere Kjeldsund i Herøy Kommune? Link to post
Sydvesten Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Bildet er tatt fra en litt uvant vinkel ut en fjord.. Fjorden kan være rukskete å krysse og har samme navnet som den fjorden på bildet.. Forøvrid er det gammel tysk fort ytterst på tangen i bildet... Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Miss Amalie Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Noen som tar denne da? Er mange med seilbåt her som er i nærheten om sommeren! Frederikshavn? Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Plomma I Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Legger inn en ny utfordring, stedet er omtalt Havneforumet her inne....over øya er en beryktet "havstrekning"... Ligner på Havneholmen i Tallakshavn over Havneholmen rundt Tønsberg tønne???????????? hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
roesok Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Tenker du da på mitt eller dal-z sitt bilde? Det er ikke riktig ang. mitt bilde. Et lite hint; dette er fra et historisk sted. I denne vågen lå det mange vikingeskip for rundt 1000-år siden. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Gas Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Tenkte på ditt Roesok ,det virker vannvittig kjent men sliter litt. Link to post
SiA Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Til Roesok: Hjørungavåg? Hilsen Sindre Link to post
roesok Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Hjørungavåg? Nei, lenger nord. Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Kaptein Niderman Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 På landskapet kan det sjå ut som det er i Moldefjorden ein stad. Eller er det ved holmane ved Langevågen? Held ein knapp på det siste. Link to post
roesok Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 På sporet nå! Men er det noen kjente historiske steder ved Langevågen da..? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn