Astor Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Begynte å tvile selv nå. Tror det var utenfor Hunnebostrand. Denne båten var stadig innom med folk. Kanskje en taxibåt? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 nej jeg må ge mig ser ut som att det ligger en del skrotstein på 'stranden'.....hmmm S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Arvid A Er du på sydenden av Rauer. Vi sees! Link to post
baatsman Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 (redigert) nej jeg må ge mig ser ut som att det ligger en del skrotstein på 'stranden'.....hmmm Hvordan går det når du seiler Gunga, har du peiling på hvor du er da. . Du ser jo at det Astor er ved ....... , det er vel ikke vanskelig Tror vi får sende deg på kveldskurs, få tak i en som navigerig. PS kanskje ikke så lett når Astor ikke er sikker selg. . Redigert 5.Desember.2007 av baatsman (see edit history) Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 jeg kjör alltid Nitendo.......titter i boksen....stemmer ikke kartet med virkligheten...så gäller boksen.... S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg begynte å tvile på meg selv. Her er rekkefølgen i fotoapparatet: og bilde rett etter.... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Og hvor er vi nå Vi sees! Link to post
Astor Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Er det Steilene i bakgrunn? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Er det Steilene i bakgrunn? Du må bruke noen liter diesel til Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg begynte å tvile på meg selv. Her er rekkefølgen i fotoapparatet: har alltid tvilet på dig Astor....fare runt med jerngenuan hele livet.....har du inga 'ambitioner her i livet?' 1an er Sotenkanalen o 3an er Hamburgsund så du må vare noenstans inimellom...... eller kjör du oxo Nitendonavigasjon S/Y Gunga Din Link to post
Astor Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 har alltid tvilet på dig Astor....fare runt med jerngenuan hele livet.....har du inga 'ambitioner her i livet?' 1an er Sotenkanalen o 3an er Hamburgsund så du må vare noenstans inimellom...... eller kjör du oxo Nitendonavigasjon Jeg satser jo på en mesan etter hvert... Noe i mellom er det nok. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg satser jo på en mesan etter hvert... Noe i mellom er det nok. jepp, då kan du ta dig fram når windexen peker akter om tvärs.......det gillar jag!!! S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg tror bildet til Astor er noen hundre meter syd for Hornö Renna, rett innenfor Dannemark før en går videre sydover over Humperna. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 jepp det tro jag oxo Lars........... Fenix hade en bild fra dette området, för ett par år sedan, her på BP S/Y Gunga Din Link to post
Arvid_A Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Arvid A Er du på sydenden av Rauer. - men vi beveger oss i hvertfall i riktig retning! Svært mange av dere har garantert fartet rett forbi her mange ganger! Link to post
Gunga Din Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Og hvor er vi nå tycker jag känner igen mig....ikke så langt fra Liseberg S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 tycker jag känner igen mig....ikke så langt fra Liseberg Du tog han Vi sees! Link to post
REM Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Og hvor er vi nå Holder en knapp på Lysekil Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
baatsman Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Holder en knapp på Lysekil Helt korrekt. Vi sees! Link to post
baatsman Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 (redigert) Begge bilder fra samme sted, min datter på nederste, og fruen plassert godt i solen. Ikke varmt fleece jakke. Redigert 6.Desember.2007 av baatsman (see edit history) Vi sees! Link to post
Sira Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Tanumstrand! Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Astor Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Holder en knapp på Lysekil Den brygga vi lå på i sommer, Rolf? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
baatsman Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Tanumstrand! Vi sees! Link to post
Briggfruen Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Hei Rattatta! Prøver igjen. Kan det være rødøyløva? Du får enten komme med løsningen eller flere hint. Briggfruen Link to post
Sira Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Hvor står rederinnen her da mon? Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn