roesok Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Denne da? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Arvid_A Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Hmmm.Sør for Rauer, og nord for Walter_S-land..... Kan det rett og slett være i Hankøsundet da? Dessverre - da har du tatt et for langt skritt Enda et tips: Stedet hvor bildet er tatt fra, egner seg kun for oss som ikke er så velutstyrt "forneden" ... Link to post
Fenix Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Må jo ligge ytterst på Kråkerøy ved Vesterelva? Like ved Lera? Link to post
Trophy Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Prøver eit til!! Frå 2005. Mildt sagt stor flo!!! Gjestebrygga, båthavna i Sykkylven Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
jma001 Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Noen som ser hvor dette er? Link to post
Sofaseileren Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Romsdalsalpene? Link to post
S/Y EIMY Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 (redigert) Denne da? Roesok sitt bilde -------------------------------------------------------------------------------- Tautra i Romsdalsfjorden ? Redigert 7.Desember.2007 av S Y EIMY (see edit history) Link to post
horg Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Fra mine hjemtrakter- Lofotveggen- er bildet tatt fra Offersøy/Lødingen? Link to post
Noflow Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Denne da? inn i ellingsøyfjorden, forbi olsvika og litt lengre inn? tror jeg har vært der Link to post
yps Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Trophy hadde naturlegvis riktig: Gjestehavna i Sykkylven. Link to post
Arvid_A Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Må jo ligge ytterst på Kråkerøy ved Vesterelva? Like ved Lera? Nå begynner det å "brenne i tampen", ja! Link to post
Gunga Din Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Jeg synes det har vært interessant å se nærmere på innseilingen til Enebærodde fyr. Jeg har aldri vært der. Har noen landskapsbilder fra området? Forestiller meg at det er svært flatt i dette området. fann ett par andre bilder..... men hvor er hun nu?? måste ha några lette oxo ! lastades med 2000 containers på 24 timer S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Er ikke det Göteborg, da? Link to post
Gunga Din Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Jepp den var enkel va ? Elfsborgs festning! det var vel Tordenskjöld som tog den...o vi fikk kjöpe tilbaks den S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Jeg lurer på om det kan ligge på styrbord side dersom man kommer fra Kjøkøysund ut i Lera, etter at man har passert et lite fyr på babord side, akkurat der hvor jeg for min del er mest opptatt av å se etter en rød stake og ellers orientere meg i retning Strømtangen? Synes liksom jeg har sett noe lignende omtrent der? Det må være Vesterelva vi ser i bakgrunnen på bildet? Link to post
hanssae Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Hvor er dette ? Vår nordligste gjestehavn sommeren 2006 Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Endelig fredag og nye muligheter i hvor er dette. Så hvor er dette fra ? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Arvid_A Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 (redigert) Jeg lurer på om det kan ligge på styrbord side dersom man kommer fra Kjøkøysund ut i Lera, etter at man har passert et lite fyr på babord side, akkurat der hvor jeg for min del er mest opptatt av å se etter en rød stake og ellers orientere meg i retning Strømtangen? Synes liksom jeg har sett noe lignende omtrent der? Det må være Vesterelva vi ser i bakgrunnen på bildet? Jeg ville vel kanskje heller si at det er Lera som er i bakgrunnen på bildet - skjønt jeg vet ikke helt hvor "grensa" mellom Vesterelva og Lera går. Men hvis jeg forstår deg riktig, så er kanskje Tenneskjær det fyret du tenker på? - i så fall er du er nok ikke ved målet enda, dessverre. - og stedet ligger ikke ytterst på Kråkerøy, som jeg kanskje forledet deg til å fokusere på ... Redigert 7.Desember.2007 av Arvid_A (see edit history) Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Onsøy da? Faretangen eller deromkring? Link to post
Arvid_A Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Onsøy da? Faretangen eller deromkring? Ja, nå er du i området Nå mangler vi bare navnet på havna. Her er et oversiktsbilde som viser hytta fra en annen vinkel - oppe i venstre hjørnet på bildet. Link to post
Fenix Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Solbukta/Fjeldskilen. Akkurat. Link to post
roesok Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Denne da? Roesok sitt bilde Tautra i Romsdalsfjorden ? Kunne ligne litt på Tautra, men dette er mer en holme. Hadde oppløsningen på bildet vært bedre kunne dere zoomet inn noen meget kjente fjelltopper... Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Sira Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 (redigert) Hvor står rederinnen her da mon? Ingen som tar den? Redigert 8.Desember.2007 av Sira (see edit history) Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
jma001 Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 (redigert) Fra mine hjemtrakter- Lofotveggen- er bildet tatt fra Offersøy/Lødingen? Ja, det er lofotveggen i bakgrunnen. Med ditt kjenskap til hjemlige trakter ser du vel også hvor denne perlen befinner seg....: Redigert 9.Desember.2007 av jma001 (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn