880 Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Er du på sjøen ... :lol: Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Fenix Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 ettersom ingen andre prøver seg, fortsetter jeg med mine dårlig scannede bilder. Bildet er bra, det - men det er jo umulig å se hvor det er. Jeg er likevel rimelig sikker på at det er på "E6", et sted mellom Grebbestad og Hunnebostrand. Det er flere områder på denne strekningen som ligner. Link to post
Lars H. Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Hei. Kan det være inn mot Havstensund etter at du har tatt Bissenrennen inn fra Kosterfjorden? Eller stevner du mot Fjällbakka sydfra, før Tanum Strand? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Breezita Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Her har kanskje flere vært? http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Suzuki Svart 2.April.2004 Link til dette innlegget Svart 2.April.2004 Fenix og LarsH er på sporet. Vi skal imidlertid lenger sør... Suzuki No boat needed.. Link to post
Fenix Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Her har kanskje flere vært? Det vil jeg tro, ja. Dette er brygga på Ekenäs/Koster fra en litt uvanlig vinkel, sett nordøstover (på en slump...). Trivelig sted! Link to post
Fenix Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Fenix og LarsH er på sporet. Vi skal imidlertid lenger sør... Suzuki Sør for Hunnebostrand også? Ja...mulighetene er legio. Det kan f.eks. være sørover fra Bohus-Malmön eller i området nord for Marstrand. Selv om landskapet er kjent, ser jeg ikke noe landemerke jeg gjenkjenner. Link to post
Walter_S Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Siden der er så mange "lommekjente" i Sverige / Bohuslän, så prøver jeg med 2 bilder, hvorav det første ikke burde by på store problemer å identifisere. Det andre derimot.........? 1 2 Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 et tips: Hvorfor har alle seilbåtene seilene vel beslått ( og ikke bare Bxxxxxa`ene.. ? ) Suzuki - endelig med et bilde ingen tar ? No boat needed.. Link to post
Fenix Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Siden der er så mange "lommekjente" i Sverige / Bohuslän, så prøver jeg med 2 bilder, hvorav det første ikke burde by på store problemer å identifisere. Det andre derimot.........? 1 Hamburgsund? 2 Dette ligner fælt på Dannemark med området nord for Heestrand i bakgrunnen...? Link to post
Fenix Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 et tips: Hvorfor har alle seilbåtene seilene vel beslått ( og ikke bare Bxxxxxa`ene.. ? ) Suzuki - endelig med et bilde ingen tar ? Skarre lissom værra innseilinga til Soten, detta da....?! Link to post
Walter_S Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 .. 1 Hamburgsund? 2 Dette ligner fælt på Dannemark med området nord for Heestrand i bakgrunnen...? 1 - 2 - Dannemark - Uløen, et flott sted! Well done, old chap! Det er bare å bøye seg i støvet for Fenix sin lokalkunnskap! Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Suzuki Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Skarre lissom værra innseilinga til Soten, detta da....?! BINGO ! Trodde alle beslåtte seila ville være et tips. Vi er litt inne seilforbud-sona nordfra. Suzuki No boat needed.. Link to post
Breezita Svart 3.April.2004 Link til dette innlegget Svart 3.April.2004 Det vil jeg tro, ja. Dette er brygga på Ekenäs/Koster fra en litt uvanlig vinkel, sett nordøstover (på en slump...). Trivelig sted! Helt riktig Fenix.. Trivelig og rolig for alle vinder. http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Gunga Din Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Her kommer en liten klurig sak.................................. ! S/Y Gunga Din Link to post
atletico1 Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Her kommer en liten klurig sak.................................. !Kan det være Lilla/Stora Kornö Link to post
Gunga Din Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Kan det være Lilla/Stora Kornö Nej.... det har lite med påsk o göre.......... det er dokk ikke Påskön.. S/Y Gunga Din Link to post
Plomma I Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Kan det være utsikt til Kjerringøy, ???? hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Fenix Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Det ligner i hvert fall ikke på Gungas hjemmefarvann eller områdene nordover i Bohuslän. Men påskeforbindelsen....? Link to post
Krapyl Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Kan forbindelsen være Bloksberg mon tro? Men de har vi flere av. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Kan forbindelsen være Bloksberg mon tro? Men de har vi flere av. Jag tror att du er på rett spor............Krapyl Men var i Bohuslän ligger dette ?????? S/Y Gunga Din Link to post
880 Svart 8.April.2004 Link til dette innlegget Svart 8.April.2004 Hvor er så dette bildet tatt, no svak kvalitet på bildet... Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Krapyl Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Jag tror att du er på rett spor............Krapyl Men var i Bohuslän ligger dette ?????? Kan det være at Hr. Gunga Din har ankret sitt stolte skip i Långøsundet og har fotografert sørover. Fergeleiet på Øddø til høyre i bakgrunnen? Koblingen til påske kan jo være idiotene som lager kvalm i Strømstad i påsken. Jeg skjemmes på nasjonens vegne over den gjengen. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Jakob Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Hvor er så dette bildet tatt, no svak kvalitet på bildet... Er ikke dette rett syd for Herdla. Vest av Guldbrandsøy? Husker ikke navnet på øyen. Link to post
880 Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 :seeya:Jacob. Dette stemmer, du ser kaien til et gammelt militæranlegg på Ytsøy.. Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn