Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Koster?

Trur jeg også.

Koster altså.

Nei dette er nok ikke Koster, men derimot et område som er beskrevet som et av de mest værharde strøkene langs denne kysten....

Båter: Rana 460, Askeladden 585 Explorer, Windy 8000, Windy 32 Scirocco, Windy 37 Grand Mistral, Malö 36, Malö 40 Classic

Det vanskelige med bildet til Miles Ahead er at det er vanskelig å finne gode overrettere på bildet. Jeg antar at bildet er tatt mot V, kanskje NV ut fra lysnyansene. I forhold til formen på skjær og øyere kan dette være på svenskekysten. Jeg har tenkt litt på Kosterfjorden i sydlige områder. Men det kan sikkert også være på Vestlandet et sted - her er jeg overhodet ikke kjent. Jeg tror ikke det kan være i sørlige områder av Bohuslen.

img_2291.jpg

Og mens vi venter på miles ahead kan vi jo spørre hvilken bro skal denne Bavarian under. Hvis det går da ... :rolleyes:

Jag så deg inte Gunga Din.

Redigert av W-945 (see edit history)

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Det er helt riktig det Lars H. Fin og lugn alternativ rute sydover mot Gøteborg. Så kan du titte etter Gunga når du er på de kanter. For dette er vel bakgården hans ville jeg tro, iogmed han henviser til Astor reglen når jeg hadde bilde av Åstol i en tidligere oppgave.

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

En riktig fin tur er det, ja. Gikk den ruten nordover for 2 år siden. Og Gunga har vel hemmahavn på Nordön. Mulig vi kommer til å gå under den broen sydover imorgen eller lørdag.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Her kommer en ny fra farvann lenger syd. Palmer og sol, men noen kjenner seg kanskje igjen?

dsc00748.jpg

Mvh. BEG

Denne var kanskje for vanskelig? La oss avgrense litt, vi er i Europa og ikke ved Middelhavet.

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...