cleo Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 Havnen så litt stor ut, ellers har vi slike palmer på Villa Malla på Filtvet! Nei, denne var vrien! Livet er herlig på solkysten! Link to post
BEG Svart 14.August.2008 Link til dette innlegget Svart 14.August.2008 (redigert) Kan jo bidra med et par strandbilder fra dette deilige sted: Mvh. BEG Redigert 14.August.2008 av BEG (see edit history) Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Mulligan Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Europa og ikke ved Middelhavet. Ved Kattegatt tror jeg vi er. Nærmere bestemt Rønnerhavnen. Link to post
Gunga Din Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 . Så kan du titte etter Gunga når du er på de kanter. For dette er vel bakgården hans ville jeg tro, iogmed han henviser til Astor reglen når jeg hadde bilde av Åstol i en tidligere oppgave. jepp nu er ni på 'mammas gate'........ASTOR ASTOR.. 18m er det på bruen...gamle ferjeläget syns på högerkanten i bilden... S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Kan jo bidra med et par strandbilder fra dette deilige sted:Mvh. BEG Fredrikshavn ?! Palmestranden S/Y Gunga Din Link to post
Miles Ahead Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 (redigert) Eller Ulsholmen utenfor Gule Humpen. I så fall står du vel inne på land.Nåvel - skudd i blinde... Det er bare å gratulere , men jeg står nok ikke på land. På originalbildet syns fyrlyset fra Väcker godt, men det kommer ikke noe særlig frem her. Bildet er tatt fra N Gåsö en fantastisk sommerkveld.....og viser altså Ullsholmen, Väcker Fyr og Gule Humpen/Tjurpannan.....noe som er et svært kjent område for mange av forumets medlemmer.... Redigert 15.August.2008 av Miles Ahead (see edit history) Båter: Rana 460, Askeladden 585 Explorer, Windy 8000, Windy 32 Scirocco, Windy 37 Grand Mistral, Malö 36, Malö 40 Classic Link to post
Gunga Din Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 ...........og Gule Humpen/Tjurpannan.....noe som er et svært kjent område for mange av forumets medlemmer.... trur inget område har diskuterats mer her på BP enn dette området S/Y Gunga Din Link to post
BEG Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Ved Kattegatt tror jeg vi er.Nærmere bestemt Rønnerhavnen. Fredrikshavn ?! Palmestranden Jada, det er helt korrekt. Første gang for oss der. God plass i gjestehavna, hyggelige ansatte, flott strand, gratis sykkelleie og grei avstand til Fredrikshavn. Legger man på nydelig vær, vel så var det dejlig. Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Litt usikker, men er vi på Källö Knippla? Lars H. Du er nærmere en du tror, Lars H. Ta med kikkert og gå opp på det høyeste pungtet på den øya du er på nå og se sydover... Ta dere en tur innom fiskeaferen mens du er der. Artig sjappe det . Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
bjornak Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Bilde er fra innløpet til Førlandsfjorden i Rogaland. Link to post
Lars H. Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Hei. Det var ikke nødvendig å klatre så høyt, rett utfor havnen her på Björkö dukket motivet ditt opp. (Hadde bare med meg kompaktkameraet med svak zoom.) Lars H. (mitt webkamera her) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
roaldbj Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Kanskje det blir en kikkert på deg neste år Lars med stabilisator? Jeg har hver eneste dag i sommer benyttet stabilisatorkikkert - og det er helt umulig å sammenligne denne med vanlige kikkerter. Til og med endel fra personer fra den svenske sjøredningstjenesten har prøvd kikkerten og har blitt svært overrasket. Nå ser jeg detaljer på land som jeg tidligere aldri har merket meg. Og du har jo en fart over grunn som tillater mye bruk av kikkert. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Og den heter Kalvsund Stg. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 15.August.2008 Link til dette innlegget Svart 15.August.2008 Klare for en ny oppgave ? Stork eller bare et skjærereir. Innlagt strøm uten skilletrafo og dynaplate, I hvilken havn finner du denne. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Skipper Worse Svart 16.August.2008 Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 Hvor var Worse?? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 16.August.2008 Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 Kan det være Røyksund? Link to post
AndersH Svart 16.August.2008 Link til dette innlegget Svart 16.August.2008 Long shot - men basert på bryggen... kan det være Feste? AndersH Klavenes 1375 (selvbyggerbåt) Link to post
Gunga Din Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Og den heter Kalvsund Stg. litt mer om Kalvsund og her og en orginaltegning av Valen eller Stg, som kartet säger S/Y Gunga Din Link to post
Salt Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Ikke alt for vanskelig, men dog: Ja, Astor-regelen, så klart. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Skipper Worse Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Røyksundkanalen I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
880 Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 (redigert) Hvor er dette Redigert 17.August.2008 av 880 (see edit history) Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Amfea Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Kopervik? Eneste stedet med slik bro jeg vet om Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Akult Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Kopervik. Broen like ved gjestebryggen, Link to post
880 Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Kopervik?Eneste stedet med slik bro jeg vet om Kopervik. Broen like ved gjestebryggen, Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
880 Svart 17.August.2008 Link til dette innlegget Svart 17.August.2008 Hvor er vi nå ??? Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn