Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Kan faktisk ikke fasiten her :crazy:

Men det er i Rogaland, nord for Tau, Hjelmeland ett eller annet... :crazy: :crazy: :crazy:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Dette er i Bengali, nermere bestemt hodeskallegrotten i de dype skoger. :yesnod:

:crazy: :crazy:

Sorry, men vi er på vestlandet........

Skorpo ved Uskedalen?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Er vel strengt tatt to øyer (Skorpo og Snilstveitøy) med et lite sund mellom (Mjåsund/Mjødnasundet). Var på hytta til en kamerat (hvis bestefar sørget for å åpne opp sundet med dynamitt..).

Hvor kan "nesen" og "fjeset" sees? (innsida/utsida, nord/sør osv).

En stund siden jeg var der men mener det lille hodet er på sørsiden av Skorpo omtrent der sundet er på det smaleste.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Fjeset sees ved innseilingen til Skorpo.

"dødningehode" mener jeg var på samme øy, men du må lengre inn og solen må stå slik at skyggen blir rett.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...