Salt Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Hva i huleste er dette? Og ikke minst hvor.Kommer det en båt? Eller kommer det ett tog? På sporet av en bråte fisk. Det er i Danmark - der har de slike jernbanekryssing-X-er. Så det er sporet. a-HAAA! okergule hus, røde taksten med hvite kanter: Skagen. (Men hva iallverden gjør de skjeggete hodene på skiltet?) Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Her enda lenger fra, hvor da? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Lars H. Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Jeg vet det, har jo vært på og tatt bilder fra samme øya som du tar bildet fra i sommer. Så det blir litt feil av meg å svare her. Lars H. (som gjerne skulle hatt noen nye uker i det området allerede nå) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 o jeg vet...men det er han Astor................... S/Y Gunga Din Link to post
roaldbj Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Hvorfor ser vi ingen svenske flagg? Link to post
Mulligan Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Er det Carlsten i bakgrunnen? Link to post
Astor Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 o jeg vet...men det er han Astor................... Hva med meg! Har jeg gjort noe dumt?? mvh Astor Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 o jeg vet...men det er han Astor................... Du er så nære at du har gitt svaret bare ved å henvise til `Astorreglen` Hvorfor ser vi ingen svenske flagg? Ikke vet jeg, Roaldbj. Tok du dem med deg sist du var her? Er det Carlsten i bakgrunnen? Carlsten synes ikke i bakgrunn, Det du ser er vanntårnet på K....-K...... Hva med meg! Har jeg gjort noe dumt?? mvh Astor Neida Astor. Reglen er grei nok den. Det er bare en svenske det gikk utover i dag. Han har så lyst til å si svaret at jeg er tilbøylig til å gi han lov. Men dere andre kan se svaret i sammenheng med den forige oppgaven til Lars H. Bildet er bare tatt fra en annen øy Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gunga Din Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Bildet er bare tatt fra en annen øy trodde alle skulle se det nejda Astor din regel er OK!!! vanntårn............Carlsten ligger litt utenfor bild S/Y Gunga Din Link to post
Salt Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Er det Carlsten i bakgrunnen? Det er vel ingen gul ferje ved Marstrand. (men - Skagen var rett i din oppgave, ikke sant?) Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Mulligan Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Joda, det er Skagen. Jeg står tvers over gata for Bodilles. Skjeggemufsene er en skulptur som ble laget til en tenketank i Pandrup. Da den ble lagt ned, flyttet man skulpturen til Skagen. Trafikkskiltet markerer havnesporet hvor den mektige Nohaben kjører ned for å hente fisk. Det er litt av ett syn når den kommer smygende mellom hus og hekker forbi Viceværtshuset og Bodilles på vei ned til havnen. Det bildet ikke viser er at dette er to koblede Nohaber. Mye lyd. Og det er ordentlige Nohaber, ikke slike kvasi som NSB har. Link to post
Hallaron Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Har vært ute å reist litt og var i den forbindelse en tur på sjøen. Tok et par bilder og vil i den forbindelse legge ut en skikkelig nøtt! Kan si såpass at det er klart nord for sinsenkrysset og det er begrenset med fritidsbåter her, helt fritt er det imidlertid ikke. Noen som klarer denne? Da blir jeg imponert !! Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
roaldbj Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Har vi hatt denne tidligere her på BP? Hva og hvor er dette? Link to post
Gerhard Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Hvor er dette? Ingen som har svart på denne oppgaven fra mai. Jeg var ganske sikker på at det var Drøbak, og etter å ha sett filnavnet så ser jeg at jeg hadde rett. Husk at filnavnet er synlig, Gerhard Link to post
Hilmar 2 Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Stemme rat det er Drøbak, Båthavna i sentrum. Jeg ligger i egen havn lenger nord i Drøbak. Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Chiba Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 God kveld! Er denne for lett, tro? Chiba Link to post
Hilmar 2 Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Hadde lyst til å si Horten men Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Chiba Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Det er nok nærmere deg.... Link to post
roaldbj Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Da er kanskje spørsmålet vestsiden eller østsiden av Oslofjorden. Jeg tenkte litt på Holmsbu og på Son. Jeg får imidlertid ikke trerekken til å passe. Link to post
SiA Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Er nok Son, fra utsiden av gjestebryggen! Sindre Link to post
Hilmar 2 Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Hvor er vi nå? Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sleipner93 Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Oscarsborg, ser mot Gylte.. Link to post
Ben Sin Svart 21.September.2008 Link til dette innlegget Svart 21.September.2008 Hvor er dette da? Link to post
Chiba Svart 21.September.2008 Link til dette innlegget Svart 21.September.2008 (redigert) Er nok Son, fra utsiden av gjestebryggen!Sindre Riktig! Redigert 21.September.2008 av Chiba (see edit history) Link to post
Chiba Svart 21.September.2008 Link til dette innlegget Svart 21.September.2008 Hvor er dette da? På stranda, selvfølgelig! Chiba Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn