MajorAndy Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Og da spør vi; Hvor holder Iwar til. Navn på øy.Og det må være presist!!!! Holder Iwar ikke til på nordsiden af Klåverön ved Marstrand? Mener at der lå/ligger en lille tankstation her? N57 52.884 E11 35.629 Andy Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 1 - 1 MajorAndy Det e et yndigt land Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
BAG049 Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Noen som tar denne? Astorregler gjelder ikke Vestsiden av Hankø Link to post
GeirFrode Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 fyren virker bekant Ikke sant? Her et bilde tatt i ferien 2005. Da lå vi værfast ett par dager. Det blåste friskt utpå der. Link to post
GeirFrode Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Noen som ser hvor vi er på vei ut i fra her da? Tror jeg sier at Astor-regelen gjelder her. Link to post
hifo Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 hvor langt gjelder astor regelen? dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
GeirFrode Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Hmm. Var det ikke minst en landmil unna for å kunne svare da? Husker ikke helt sikkert. Men jeg tror du ser hvor, og du er kanskje innenfor grensen til regelen. Link to post
tom-ass Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Er det ut fra Bråtøy/langholmen? Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
moosewine Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 er vi i skjærgården utenfor Risør? . Link to post
Aloha II Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Perleporten! Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
GeirFrode Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Er det ut fra Bråtøy/langholmen? Tror ikke det. Er forøvrig ikke helt sikker på hvor du mener. Kjenner ikke de navnene sånn på sparket... er vi i skjærgården utenfor Risør? Ble avslørt av Hifo der. Link to post
GeirFrode Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Perleporten! Der kom den ja. Var nok ikke så vanskelig denne her. Link to post
moosewine Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 OK, en siste! Hva heter denne lykta? Og i hvilken innseiling ligger den? . Link to post
hifo Svart 2.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2009 Hmm. Var det ikke minst en landmil unna for å kunne svare da? Husker ikke helt sikkert. Men jeg tror du ser hvor, og du er kanskje innenfor grensen til regelen. ja , da kunne jeg endelig svart på en jeg også.. men husket ikke reglen.. dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Falk Svart 2.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2009 OK, en siste! Hva heter denne lykta? Og i hvilken innseiling ligger den? Hehe, var faktisk ganske lett å finne på "den frie encyklopedi", men jeg skal la være å røpe svaret... Ser faktisk ut som bildet der er tatt fra nesten samme sted som deg Link to post
GeirFrode Svart 2.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2009 OK, en siste!Hva heter denne lykta? Og i hvilken innseiling ligger den? Det må vel være Sandvikodden ved innseiling til Arendal... Link to post
lippert Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Ja, spørsmålet er vel hvor er dette ? mvh Knut Erik Link to post
Rødtoppen Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Gjelder Astorreglen? Link to post
lippert Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Den burde vel det mvh Knut Erik Link to post
Astor Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lagavulin Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Hiver meg inn med et nytt et, burde være et kjent sted. Hvor er det tatt fra? Bilde tatt idag, 03.01.2009. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Ja, spørsmålet er vel hvor er dette Aner jeg en bilvei under odden der til venstre i bildet. Er det R23 det står. Og du står vel nesten oppe på flybridgen til Astor og tar bildet. For det er vel Storskjær vi ser ??? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Hiver meg inn med et nytt et, burde være et kjent sted. Utløpet fra Hankø, nord? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lagavulin Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Utløpet fra Hankø, nord? Nope, lenger sør.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn