Gunga Din Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 har seilet någre år yes seiler man, får man tid til o se seg om......5-6 knop...det er kosefart S/Y Gunga Din Link to post
milo Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Og hvor er dette da? har ikke helt fått inn denne Astor regelen, men forstår att den har noe med om hvor langt unna bildet du bor? I så fall gjelder denne regelen her. Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Her er en til fra meg. Ikke mye og forholde seg til,men det er mange skarpe der ute. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Astor Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Mens dere tenker på fiskebåtbildet legger jeg ut en litt lettere variant: Ingen Astorregel. Drar denne opp igjen. Det er IKKE Rauerkalven. Vi må legge kursen nordover. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MajorAndy Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Gunga, hvor stammer din Mölle-blues fra? Er det noget Povel Ramel eller Hasseåtage? Andy Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Du må lenger sørover Astor. Bøya mitt i bilde er SXK`s Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Ikke Dannemark. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Gunga Din Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Gunga, hvor stammer din Mölle-blues fra? Er det noget Povel Ramel eller Hasseåtage? Andy det er Povel Rammel.....Gräsenkling blues... S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Her er en til fra meg. Ikke mye og forholde seg til,men det er mange skarpe der ute. Gluppøbassenget? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
MajorAndy Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 det er Povel Rammel.....Gräsenkling blues... Ja, men han var jo også skåning Nå - tilbage til tråden.. Andy Link to post
moosewine Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Her er en til fra meg. Ikke mye og forholde seg til,men det er mange skarpe der ute. Minner om et sted vi ankret opp for å bade i sommer...Gullholmen? . Link to post
MajorAndy Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Her er en til fra meg. Ikke mye og forholde seg til,men det er mange skarpe der ute. Kan det være ved Bassholmen nord for Orust? Eller ved Rörö/Hyppelen? Jeg synes at jeg kan se et vandtårn i baggrunden til venstre? Andy Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Gluppøbassenget? Minner om et sted vi ankret opp for å bade i sommer...Gullholmen? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Gerhard Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Mens dere tenker på fiskebåtbildet legger jeg ut en litt lettere variant: Ramvikholmen ? Gerhard Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Kan det være ved Bassholmen nord for Orust? Eller ved Rörö/Hyppelen? Andy Stedet ligger rett utenfor stedet jeg linket bilde til i innlegg 1837. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
REM Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Her er en til fra meg. Ikke mye og forholde seg til,men det er mange skarpe der ute. Vassholmarna vest av Grundsund? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lagavulin Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Vassholmarna vest av Grundsund? Så nære så nære. Det er sundet mellom Storøn og S Usholmen. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
moosewine Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 På tide å komme seg bort fra Sverige...hvor kan dette være? . Link to post
Lagavulin Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Mens dere tenker på fiskebåtbildet legger jeg ut en litt lettere variant: Kan det være Bergholmen vest for Oscarsborg? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Astor Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Nå er vi gått litt for langt inn fjorden. :nono: Mellom Rauer og Drøbak et sted. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
frank_berger Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Mens dere tenker på fiskebåtbildet legger jeg ut en litt lettere variant Ingen Astorregel. Ramvikholmen Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
moosewine Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Overrasker meg at ingen tok denne...her er hele bildet! Noen som vet nå? . Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn