Astor Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 W-945 skrev: Et sted mellom Færder og Oslo. Er det Hurumlandet vi ser i bakgrunn? Står du da på Jeløya og tar bildet? Du er nære men ikke nære nok. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Å nei da Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
REM Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Astor skrev: Et sted mellom Færder og Oslo. Hmmm? Mølen i bakgrunn bak båten. Bildet må være tatt fra Østfolkysten et sted. Fuglevik kanskje, eller fra utløpet av Mossekanalen S. (Tipper det siste) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Nei her tror jeg du tar feil , Horg. Mitt fyr har mer rodfarge en dit og desuten er ikke fyrtårnet mitt rundt. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 rem skrev: Hmmm? Mølen i bakgrunn bak båten. Bildet må være tatt fra Østfolkysten et sted. Fuglevik kanskje, eller fra utløpet av Mossekanalen S. (Tipper det siste) Vi er et lite stykke unna, R.E. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Astor - står du ved Evjesund? BAstøy i bakgrunnen? Link to post
Astor Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Vi må nærmere min kjære andedam. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Står ved Filtvedt og ser sydøstover? mot Jeløya? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Gerhard Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 Astor skrev: Prøver igjen: Et sted mellom Færder og Oslo. Denne må vi vel snart klare. Kan jeg prøve to forslag: - Hjemmehavna di, steinbruddet tvers overfor Drøbak, Storsand, er det det det heter? - Mølen, det er kanskje litt for litt små steiner, og skjelden så få båter. Gerhard Link to post
Astor Svart 9.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2009 W-945 skrev: Står ved Filtvedt og ser sydøstover? mot Jeløya? Kommer sigende forbi Filtvet og skal snart runde ved fyret. Bevøya og Jeløy i bakgrunnen. Her er hele bildet: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
milo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 milo skrev: Og hvor er dette da?har ikke helt fått inn denne Astor regelen, men forstår att den har noe med om hvor langt unna bildet du bor? I så fall gjelder denne regelen her. Har ikke sett et eneste napp på denne da!!!! Link to post
milo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 periss skrev: Tenkte jeg kunne utfordre tråstarter blant andre.Hvor er dette? Bilde viser utsikten fra båten når du ligger i havna på dette stedet. Helgelandkysten et sted? Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Et vakkert bilde, Milo. Det som jeg tengte på når jeg ser på bildet er et fiskevær utenfor Brønnøysund. Der er det vistnok fler en tusen øyer så vi får sirkle oss inn etter vært. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
periss Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Riktig det ja Milo. Det er en øy hvor Lunden hekker. Etter det jeg kenner til ingen fastoende i dag. Ligger en liten grend bak nøstet på bildet. Har en lang fin sandstrand på vestsiden Her er et bilde som viser hvordan det ser ut sørover i havna. Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Ny sørlandsoppgave, litt vanskeligere...: Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Ny sørlandsoppgave, litt vanskeligere...: Portør? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Må en del vestover.... Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Oteren skrev: Må en del vestover.... Kan det være Bommen? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Er rett ved det noen er bekymret for er "Sjøens Holmenkollen", skal ikke langt unna for at en ikke har en hytte i syne.... Det er således rett utenfor et av de mest trafikkerte strekk i fellesferien i Aust-Agder.... Link to post
bert Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Hei, er det noen som vet hvor dette er ? Link to post
milo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 W-945 skrev: Et vakkert bilde, Milo. Det som jeg tengte på når jeg ser på bildet er et fiskevær utenfor Brønnøysund. Der er det vistnokfler en tusen øyer så vi får sirkle oss inn etter vært. Lengre sør Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Hei, er det noen som vet hvor dette er ? Her må vi få noen tips bert. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
milo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Mente du mitt bilde Fank_Berger? Var for rask så etterpå at du jo har skrevet navn Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn