frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 milo skrev: Mente du mitt bilde Fank_Berger? Nei.Mente bilde til "bert" Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
milo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Perris. Lovund, Træna, Lurøy? Link to post
milo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Perris Hestmona? Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Her er ett til å grubble på. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
hifo Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Oteren skrev: Ny sørlandsoppgave, litt vanskeligere...: perleporten????? dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Vestover......utenfor Blindleia, men hvor? Link to post
bert Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Hei, kan si at bildet er fra Hvaler området .. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Oteren skrev: Er rett ved det noen er bekymret for er "Sjøens Holmenkollen", skal ikke langt unna for at en ikke har en hytte i syne.... Det er således rett utenfor et av de mest trafikkerte strekk i fellesferien i Aust-Agder.... Oteren skrev: Vestover......utenfor Blindleia, men hvor? Ja, jeg begynte å sirkle meg inn runt nilen i blindleia, men jeg er ikke sikker. Mulig litt lenger sørvest???? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Hehe du er på rett kurs W-945......men navnet? Link to post
moosewine Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Frank Berger, ser Uglen i bakgrunnen, så jeg skal kanskje ikke svare... . Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Oteren skrev: Hehe du er på rett kurs W-945......men navnet? Kan det være at du står inne ved Knutshavnsund eller Vardvika og ser varden på Nødingen?? Tror du ser mot nordøst.....Lagt til: Rett øst Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 bert skrev: Hei, er det noen som vet hvor dette er ? Skudd i blinde: Rødskjær nord for Tordenskjoldbukta. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 W-945 skrev: Knutshavnsund Tror du ser mot nordøst.....Lagt til: Rett øst Retningen er rett, men stedet er feil.......må lenger vestover.....vest for Nilen. Veldig godt tips er ....oppdrettsanlegg... Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Å; er det utenfor Gamle Hellesund? Lyngholmene Risholmene og mot Kvalsholmen Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
bert Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Hei, ikke så langt unna , frank_berger litt lenger sør... Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 bert skrev: Hei, ikke så langt unna , frank_berger litt lenger sør... Kan det være Andholmene? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
periss Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Hei Milo. Har vert borte litt. du er nok litt lagt sør. Ligger mellom Bolga og Bodø. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 W-945 skrev: Da trår vi til med en til fra Norge. Hvilket fyr er dette? Hvor er bildet tatt fra? Tips: Langt unna andedammen til Astor og nesten nede hos Oteren Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
bert Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Det er ikke langt unna frank_berger.... Link to post
Oteren Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 W-945 skrev: Å; er det utenfor Gamle Hellesund? Lyngholmene Risholmene og mot Kvalsholmen Imponerende, tatt fra Lyngholmen østover mot Risholmen. Link to post
frank_berger Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 frank_berger skrev: Her er ett til å grubble på. Ingen som tar denne? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
periss Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Bilden mine var fra Sørfugeløy sørom Bodø. Link to post
milo Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 periss skrev: Bilden mine var fra Sørfugeløy sørom Bodø. finner fugløya og finnsnesodden, men ikke sør fugløya vet du hvor mitt bilde er tatt da? Link to post
Per Harald Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Bert. Kan det være rett nord for nordre innløp til Romsundet, med skjeberg i Bakgrunnen og innløpet mot Svinesundbrua?? Per Harald https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
frank_berger Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 bert skrev: Hei, er det noen som vet hvor dette er ? Er det ved Tesebukta? Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn