Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Mini skrev:
Hvor er dette, og hva ser man i bakgrunnen?

midtuketur_004.jpg

Ja, den som visste det ...

Men jeg kan jo hinte litt om hva jeg synes det ligner på. Hvis det er det det ligner, er skogen et naturreservat på nordøstsiden av øya jeg tenker på. Bildet er i så tilfelle tatt mot øst.

Om "hintemetoden" i bildequizer som denne: Noen andre steder på nettet, der det spørres i vilden sky om hva bilder viser, er det faktisk nedfelt regler om at det til å begynne med "ikke er lov" å skrive i klartekst. Man skal liksom gi fra seg noen hint, som da selvsagt også kan virke som tips og sportegn for mange som ikke var helt med fra begynnelsen av.

Så derfor hinter jeg litt ovenfor. Og tar selvsagt sjansen på at jeg kan være på feil "bærtur" i helt feil farvann.

Hilsen Hekksjø

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...