Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Hvor er dette, og hva ser man i bakgrunnen? Link to post
Hekksjø Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Mini skrev: Hvor er dette, og hva ser man i bakgrunnen? Ja, den som visste det ... Men jeg kan jo hinte litt om hva jeg synes det ligner på. Hvis det er det det ligner, er skogen et naturreservat på nordøstsiden av øya jeg tenker på. Bildet er i så tilfelle tatt mot øst. Om "hintemetoden" i bildequizer som denne: Noen andre steder på nettet, der det spørres i vilden sky om hva bilder viser, er det faktisk nedfelt regler om at det til å begynne med "ikke er lov" å skrive i klartekst. Man skal liksom gi fra seg noen hint, som da selvsagt også kan virke som tips og sportegn for mange som ikke var helt med fra begynnelsen av. Så derfor hinter jeg litt ovenfor. Og tar selvsagt sjansen på at jeg kan være på feil "bærtur" i helt feil farvann. Hilsen Hekksjø En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Det er helt ukjent for meg at det er noe naturreservat på nord østsiden av øya, ja det er en øy. Som et tips, øya har ikke bru og er derfor bilfri. Link to post
bert Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Her er ett nytt bilde , hvor er dette? Link to post
frank_berger Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 bert skrev: Her er ett nytt bilde , hvor er dette? Syns jeg kjenner meg igjen her. Kan det være Filletassen i løperen?Utenfor Bølingshavn. Husker ikke helt den staken der men. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Elise Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Hei Dette må vel være tatt fra Alholmen mot Bukta..............................på Vesterøy. Link to post
Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 bert skrev: Her er ett nytt bilde , hvor er dette? Innseilingen til Fredagshølet? Link to post
bert Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Jepp helt korekt innseilingen til bukta . Link to post
Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Hekksjø skrev: Ja, den som visste det ... Men jeg kan jo hinte litt om hva jeg synes det ligner på. Hvis det er det det ligner, er skogen et naturreservat på nordøstsiden av øya jeg tenker på. Bildet er i så tilfelle tatt mot øst. Bildet er tatt mot vest, forøvrig er ikke bildet beskåret. Link to post
frank_berger Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 frank_berger skrev: Her er ett til å grubble på. Løfter denne igjen. Kan si at det er mye trebåter rundt her i august. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
bert Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Da må det være Risør.. Link to post
Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Da må det være Risør vi ser i bakgrunnen. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Skibholmen eller Brenholmen utenfor Risør Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
frank_berger Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 bert skrev: Da må det være Risør.. Mini skrev: Da må det være Risør vi ser i bakgrunnen. Er i sundet mellom Lekerø og Brennholmen utenfor Risør. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
bliss X Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Hvor? (Ingen Astor regel) Link to post
roaldbj Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Antar at informasjonen er knyttet til kirketårnet i midten av bildet - minner meg om sør-vest Sverige. Link to post
Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Et skudd i blinde, X-Yachts verftet i Danmark?? Link to post
Arvid_A Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Denne er vel litt for enkel... Link to post
bliss X Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Mini skrev: Et skudd i blinde, X-Yachts verftet i Danmark?? Link to post
Mini Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Mini skrev: Hvor er dette, og hva ser man i bakgrunnen? Løfter denne igjen. Det vi vet er: Det er en bilfri øy, og bildet er tatt mot vest. Ny opplysning, her er det "alltid" mange båter, så sant det ikke er is. Link to post
milo Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 milo skrev: Og hvor er dette da?har ikke helt fått inn denne Astor regelen, men forstår att den har noe med om hvor langt unna bildet du bor? I så fall gjelder denne regelen her. Løfter denne en gang til, rart at det ikke er noen her som har vært på denne perlen i Nord-Trøndelag. Link to post
bliss X Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Mini skrev: Løfter denne igjen. Ostøya? Link to post
m/s draugen Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Pøbben,brakstad Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn