Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Mini skrev:
Hvor er dette, og hva ser man i bakgrunnen?

midtuketur_004.jpg

Ja, den som visste det ...

Men jeg kan jo hinte litt om hva jeg synes det ligner på. Hvis det er det det ligner, er skogen et naturreservat på nordøstsiden av øya jeg tenker på. Bildet er i så tilfelle tatt mot øst.

Om "hintemetoden" i bildequizer som denne: Noen andre steder på nettet, der det spørres i vilden sky om hva bilder viser, er det faktisk nedfelt regler om at det til å begynne med "ikke er lov" å skrive i klartekst. Man skal liksom gi fra seg noen hint, som da selvsagt også kan virke som tips og sportegn for mange som ikke var helt med fra begynnelsen av.

Så derfor hinter jeg litt ovenfor. Og tar selvsagt sjansen på at jeg kan være på feil "bærtur" i helt feil farvann.

Hilsen Hekksjø

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

bert skrev:
Her er ett nytt bilde , hvor er dette?

Syns jeg kjenner meg igjen her.

Kan det være Filletassen i løperen?Utenfor Bølingshavn.

Husker ikke helt den staken der men.

Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær.

Hekksjø skrev:
Ja, den som visste det ...

Men jeg kan jo hinte litt om hva jeg synes det ligner på. Hvis det er det det ligner, er skogen et naturreservat på nordøstsiden av øya jeg tenker på. Bildet er i så tilfelle tatt mot øst.

Bildet er tatt mot vest, forøvrig er ikke bildet beskåret.

milo skrev:
Og hvor er dette da?

har ikke helt fått inn denne Astor regelen, men forstår att den har noe med om hvor langt unna bildet du bor?

I så fall gjelder denne regelen her.

hvor_er_dette.jpg

:flag::flag:

Løfter denne en gang til, rart at det ikke er noen her som har vært på denne perlen i Nord-Trøndelag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...