Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Den her er kansje litt lett ? Er vi på Lauer et sted? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Elise Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Dette er vel en kjent plass for mange. Link to post
Fenix Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Det ser veldig "Koster-aktig" ut? Link to post
Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Eller Tordenskjoldbukta..? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lars H. Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Så er det tid for en tur nedover svenskekysten. Men hvor? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Elise Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Det er Tordenskjoldbukta Link to post
Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Så er det tid for en tur nedover svenskekysten. Men hvor? Lars H. Kärringön? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lars H. Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Helt korrekt, det var vel i letteste laget. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Hvor er så dette? Tar frem denne igjen... Tips: Ikke så langt fra Tordenskjoldbukta.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lars H. Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Da bildet fra Käringön var for lett så drar vi lenger sydover på svenskekysten. Men hvor? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Elise Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Tar frem denne igjen... Tips: Ikke så langt fra Tordenskjoldbukta.. Er det fyret på Riertangen du ser? Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
beauty of aqua Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 og hvor er så dette flotte bildet hentet fra mon tro? vi skal vestover.. mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Fenix Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Det er vel på Källö-Knippla, Lars? I så fall har jeg spist der. Det mest minneverdige ved restauranten var at kokken hadde lagt igjen håret sitt i maten... Men øya er kjempeflott. Link to post
Lars H. Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 (redigert) Ja visst er det fra Källö-Knippla! Ikke dårlig! Men da er vel bildet fra dette stedet, ikke langt unna ikke så vanskelig heller? Lars H. Redigert 20.Januar.2009 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Elise Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Her kommer en til før jeg tar på pysjen og besvimer............... Link to post
Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Er det fyret på Riertangen du ser? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Elise Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Tar frem denne igjen... Tips: Ikke så langt fra Tordenskjoldbukta.. En ny gjetting, er det Kattholmen Link to post
Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 En ny gjetting, er det Kattholmen Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lagavulin Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 (redigert) Her kommer en til før jeg tar på pysjen og besvimer............... Fredagshølet..? ..men tror ikke det :) Redigert 20.Januar.2009 av Lagavulin (see edit history) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Enjoy Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Her kommer en til før jeg tar på pysjen og besvimer............... Det er Olav`s sund ved ny hellesund tror jeg Enjoy Link to post
Gunga Din Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 (redigert) Da bildet fra Käringön var for lett så drar vi lenger sydover på svenskekysten. Men hvor? Lars H. Det er vel på Källö-Knippla, Lars? I så fall har jeg spist der. ........ Ja visst er det fra Källö-Knippla! .........Lars H. hmmm........... sist jag var på Hyppeln låg Rökeri-St Oset der..... Redigert 20.Januar.2009 av Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Elise Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 Det er Olav`s sund ved ny hellesund tror jeg Enjoy Link to post
Lars H. Svart 20.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2009 hmmm...........sist jag var på Hyppeln låg Rökeri-St Oset der..... Oh, fa . . ! Teflonhjenen til en gammel mann har spilt meg et puss igjen! Du har så evig rett Gunga, men da har du jo sikkert navnet på neste sted som begynner på 'B'? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn