Fru Jacobsen Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Nei jeg tør ihvrtfall ikke, men du er på vei nordover og passerer snart hjemmehavna til Astor "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
lita Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 (redigert) Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Redigert 23.Januar.2009 av lita (see edit history) Link to post
REM Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 du er på vei nordover og passerer snart hjemmehavna til Astor Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Yesss! "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Elise Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 minner litt om Nordströmmarna...men jeg kjenner ikke igjen meg Det er på Norske kysten. Link to post
Lars H. Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 (redigert) Denne er vel kanskje ikke så kjent Innenfor Edholmen, Stavsengkilen området på Hvaler? Lars H. Redigert 23.Januar.2009 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Elise Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Innenfor Edholmen, Stavsengkilen området på Hvaler? Lars H. Du må nok ca 70 nm sør vest over Lars. Link to post
Ribtjenester Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Kjenner noen av dere dette stedet? Hilsen Tove www.ribtjenester.no Link to post
REM Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Kjenner noen av dere dette stedet? Hilsen Tove Snakker vi om Thorbjørnskjær, fra en noe uvanlig vinkel? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ribtjenester Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Snakker vi om Thorbjørnskjær, fra en noe uvanlig vinkel? ikke så vidt jeg husker www.ribtjenester.no Link to post
Finn Erik Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Syntes at det ligner Tvistein jeg, men er lang fra sikker. Link to post
Lars H. Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Denne er vel kanskje ikke så kjent Er vi et eller annet sted i indre lei Arendal/Tvedestrand Gråvika ved Bukholmen? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
terapi Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 (redigert) Dette ser ut som et flom merke, og da tyder det på ferskvann. Kan det være syd i Øyern, mot solbergfoss? Redigert 24.Januar.2009 av terapi (see edit history) Link to post
Mulligan Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Mnei. Saltvann. Link to post
Ribtjenester Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 (redigert) hakke hørt om disse navna engang jeg, må snart titte på kartet for og sjekke. Er skikkelig dårlig på navn men skal sjekke på kartet hvis jeg finner det Nei er ikke det Lars H Redigert 24.Januar.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 (redigert) Nå er kjærringa fornøyd her når hu har klart og sette dere fast litt Nå må dere ikke la hu vinne hu blir så åvapå Redigert 24.Januar.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) www.ribtjenester.no Link to post
Ribtjenester Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Struten Puh. sjekka på kartet struten er riktig. trudde den het nordre sørster men der var det ikke noe fyr så da må det være struten www.ribtjenester.no Link to post
Lars H. Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 hakke hørt om disse navna engang jeg, må snart titte på kartet for og sjekke. Er skikkelig dårlig på navn men skal sjekke på kartet hvis jeg finner det Nei er ikke det Lars H Hei.Nå var det oppgaven til Elise jeg svarte på da. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Elise Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Er vi et eller annet sted i indre lei Arendal/Tvedestrand Gråvika ved Bukholmen? Lars H. Det stemmer, det er etter mitt kart posisjon 58' 32,084 N og 8'56,540 E tror holmen heter Lådalsholmen. Link to post
Mulligan Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Mange her har vært rett i nærheten. Hvor i huleste er det? Trekker denne fram igjen. Vi er i Nordjylland. Link to post
Mulligan Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Og vi er i Vestfold. Link to post
Lars H. Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Det stemmer, det er etter mitt kart posisjon 58' 32,084 N og 8'56,540 E tror holmen heter Lådalsholmen. Gråvika var et sted fanten gjemte seg i. Det er en fin havn, men grunt der inne. Posisjonen for selve havnen er N58o35,1' E009o 00,2' Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
horg Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Mellom Bolærene, i sundet Østre-/Mellom Bolærene? Link to post
Mulligan Svart 24.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2009 Mnei. Det er ikke der. Men ikke så veldig langt unna. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn