bert Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Rart, syns jeg kan skimte to lykter en på hvær side , kan ikke se at det er det på vei inn i Svalerødkilen .Mulig jeg tar feil men .. Link to post
Lagavulin Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Det er nok det, ikke noen lykter, rett fram ser du hyttefeltet som ligger oppover skråningen. Kjører ut og inn der hver gang jeg er ute med båten.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lagavulin Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Nei da, du må laaangt sydover! Lars H. Egypt..? Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lars H. Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Ikke Egypt, men Tunis. Hadde en rundtur der, og da var vi helt inne i Sahara og fikk oppleve sandstorm. Så brøytebilen på det første bildet skufler sand, - ikke snø. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Og hvor på Østlandet ligger Tunis????? Nærheten av Skedsmo kansje?? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Hekksjø Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Ref kitos spørsmål i innlegg 2382. Ja, ikke er du langs Oppegård-kysten iallfall. Men her er kaier høye nok for betydelig tidevannsforskjell. Og butikkdøra er åpen, så det er ikke et helt forlatt sted. Og langt baki der er det høyfjellsnatur, selv om det kanskje ikke er så høyt over havet. Skal vi nordafor Trøndelag, tro? En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Lars H. Svart 29.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2009 Nå er vi i hvert fall ikke i Sahara, men hvor er vi? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bert Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 Kan det være Son-- Link to post
Astor Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 Her kommer en til fra meg: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 LarsH: Kan det være fra Bjerkøya eller der omkring? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 (redigert) Nix, svaret til W-945 på "Tunis" tråden gir en ledetråd. Lars H. Redigert 30.Januar.2009 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
chagall Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 Kan det være Sando (Bekkestranda). ???? Link to post
Lars H. Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 (redigert) Nei, lenger nord, Akershus. Her et kartutsnitt der den nydelige Saga'n ligger, samme modell som min Trudelutt. Det var tidligere sagbruk lenger oppe i elven til venstre på kartet. Lars H. Redigert 30.Januar.2009 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
OdinIII Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 Sagdalen nitteleva, det er sagelva, en fortsettelse av fjellhamar elva som renner ut i den lille fossen Dette ligger melleom strømmen og Lillestrøm Link to post
Lagavulin Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 (redigert) Skjervagapet båthavn? Red: Også har du Strømmen billakk rett forut.. Redigert 30.Januar.2009 av Lagavulin (see edit history) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Lars H. Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 Den var ikke så lett nei. Men dere kom da i mål. :flag: Det er havnen til Strømmen båtforening som ligger i Skjærvagapet ved Sagdalen/Strømmen, nærmere bestemt mellom Nitelva og utløpet til Sagelva. Fra land er det adkomst via Strømsveien (rv 159) eller Skjærvaveien. Nærmere der jeg bor på Skjetten kommer en ikke med båt. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Dreamer Svart 30.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2009 Dette vakre sommermotivet er på en eller annen måte kommet inn i min fotosamling. Jeg vet ikke hvor det stammer fra. Er det noen lokalkjente som kan si hvor dette er? Link to post
Front Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Dreamers bilde er vel Lyngør fyr, tatt fra fastlandet ved Einarsvika i sør-østlig retning. Innseilingen til Lyngør fra øst i høyre billedkant av bildet. Flott bilde! Link to post
April Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Noen som kjenner seg igjen her? Medlem i Solviken Båtforening Link to post
Mulligan Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Det var da en veldig fin båt. Link to post
Astor Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Tofte, Hurumlandet og mot Filtvet, tatt utpå Breiangen et sted. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Her kommer en til fra meg: Drar fram denne igjen... TIPS: GBen i bildet er på vei nordover..... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bøljan Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Kan det være ved Freberg bukta eller Falkensten? Ligner litt pga det bratte terrenget i bakgrunn. Link to post
Astor Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Desverre kjære nabo. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bøljan Svart 31.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2009 Hmmmm! Aner meg at det må være på din side en eller annen plass...det som forvirrer litt er at du kjører nordover Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn