Fenix Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Mixen, Ramberg i Lofoten? Link to post
Bernt79 Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 (redigert) På spørsmålet "Noen som kjenner seg igjenn her?" fra 31.01.09 21:24, båthusene.Så er svaret Marren ved Hellevik, ret nord for Egersund. dreier du kamera 90grader styrbord finner du gamle båthuset vårt. synd jeg var litt treig på denne. er forresten Hellvik uten den ekstra e'en(var vertfall det når jeg vokste opp) Redigert 2.Februar.2009 av Bernt79 (see edit history) Link to post
erlinghm Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Det er så mange eksperter her inne - det er altså stedet vi skal fram til - ikke antall fot, seilareal eller type båt.. Lykke til.. Link to post
REM Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Det er så mange eksperter her inne - det er altså stedet vi skal fram til - ikke antall fot, seilareal eller type båt.. Du er vel i skjærgården utenfor Fjellbacka? Rett nord for Gluppø? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fjellbonden Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Loshytta på Vrångø? Link to post
Gunga Din Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 enig med Rem....Dyngöns losutkik...Fjällbacka S/Y Gunga Din Link to post
Christina 3 Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Her kommer et lite bidrag fra meg å. Noen som kjenner til dette flotte stedet da ? Link to post
Gunga Din Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 jepp....tror du ligger på Toftö, litt utenför Skärhamn...... S/Y Gunga Din Link to post
erlinghm Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 helt rett med los hytten på Dyngø - det var det jo et par som svarte direkt - grattis!! Link to post
REM Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Enig med Gunga Vi ser vel Skarhamn med akvarellmuseet i bakgrunnen. Den blide kyrkan utenfor billedrammen til venstre Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Christina 3 Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 jepp....tror du ligger på Toftö, litt utenför Skärhamn...... Jepp....litt for enkel den tror jeg Link to post
Christina 3 Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 Enig med Gunga Vi ser vel Skarhamn med akvarellmuseet i bakgrunnen. Den blide kyrkan utenfor billedrammen til venstre Ja det kirketårnet var artig gett Link to post
Gunga Din Svart 2.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2009 S/Y Gunga Din Link to post
Lagavulin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Hva skimter vi i horisonten her..? (sterkt zoomet) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
NovaMalin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Hvor er vi nå da? Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
bert Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Hei, kan det være Torbjørnskjær i bakgrunn? Link to post
April Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 (redigert) Flatskjæra. Kan det være der? Redigert 3.Februar.2009 av April (see edit history) Medlem i Solviken Båtforening Link to post
NovaMalin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Bert og April hvilket bilde svarer dere på? Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
April Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Hvor er vi nå da? Er dette Flatskjæra? Medlem i Solviken Båtforening Link to post
bert Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Lagavulins bilde... Link to post
NovaMalin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 April: Jeg er enig i at det ligner veldig på Flatskjæra ved Lyngør (det er den Flatskjæra jeg vet om, men det finnes kanskje flere?), men det er ikke Flatskjæra. Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Båtdrømmeren Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Vil tippe på at den Nidelven ligger imellom Fredagshølet og bukta rett ut fra Seilø. Link to post
April Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 (redigert) Når jeg svarte Flatskjæra, tenkte jeg på Flatskjæra ved Strømtangen, Østfold. Redigert 3.Februar.2009 av April (see edit history) Medlem i Solviken Båtforening Link to post
NovaMalin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 (redigert) Vil tippe på at den Nidelven ligger imellom Fredagshølet og bukta rett ut fra Seilø. Nei det er ikke her heller. Vanskelig det bildet, det kan jo være nesten hvor som helst, men jeg måtte forsøke. Synes folk er veldig flinke. Vi skal lenger vest. Dette bildet er tatt fra samme sted, omtrent fra der Nidelven er fortøyd. Redigert 3.Februar.2009 av SuperNova (see edit history) Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Lagavulin Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 (redigert) Hei, kan det være Torbjørnskjær i bakgrunn? Stemmer bra det, men hva ligger litt nærmere i midten/høyre i bildet..? Redigert 3.Februar.2009 av Lagavulin (see edit history) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn