REM Svart 3.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2009 Tja? Er ikke det øyene utenfor Slevik, og N for Lyngholmen Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bert Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Stemmer bra det, men hva ligger litt nærmere i midten/høyre i bildet..? Da må det være Tisler da vel --- Link to post
Mariell Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Nei det er ikke her heller. Vanskelig det bildet, det kan jo være nesten hvor som helst, men jeg måtte forsøke. Synes folk er veldig flinke. Vi skal lenger vest. Dette bildet er tatt fra samme sted, omtrent fra der Nidelven er fortøyd. Stauper ??????? MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Lagavulin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Da må det være Tisler da vel --- Nei.. Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Hans_K Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Er det noen som vet hvor vi ligger her da? Ligger dere i Hankøsundet, Aloha? Link to post
NovaMalin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Mariell: Nei det er ikke Stauper heller. Vi skal enda lenger vest. Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Thorlyn Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Rauer/svenner?? ligner på rauer ved svennner. Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
NovaMalin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Vi nærmer oss. Lenger vest. Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Ronald Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 (redigert) Så fryktelig mye lenger vest skal det ikke kunne være, etter Langesundsfjorden er det ikke lenger så glatt på fjellene. Men jeg prøver meg med Stavern (et eller annet sted) med Svenner i bakgrunnen. (Kan jo også være på strekket Stavern - Tvistein et eller annet sted, fortsatt Svenner i bakgrunnen) Sikker er jeg imidlertid ikke, sliter litt med høyden på fjellet til det som er til venstre for det jeg tror er et fyr... Redigert 4.Februar.2009 av Ronald (see edit history) Link to post
NovaMalin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Det nærmeste fyret her er Tvistein. Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
NovaMalin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Litt lenger nord... Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Fjellbonden Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Litt lenger nord... Bramskjærene sør for Nevlunghavn da? Link to post
NovaMalin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 (redigert) Bramskjærene sør for Nevlunghavn da? Det er helt riktig. Bildene er tatt inne i bukta på sørsida av den vestligste holmen. Veldig fint sted i godvær, men litt ureint farvann og grunt. Redigert 4.Februar.2009 av SuperNova (see edit history) Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
bert Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Nei.. Alne med varde vest for Tisler. Link to post
Salt Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Stemmer bra det, men hva ligger litt nærmere i midten/høyre i bildet..? Torbjørnskjær i bakgrunnen, ja - og skjæret med varden på i midten/høyre i bildet må være Kuskjær. Gjennomseiling gjennom "skjæra" like SØ for Kuskjær (Kuskjærrenna), med smal blank sektor fra Tresten-lykta. Fotografen må da ha stått på varden på Heia for å få den vinkelen der! Varden på Alne ("Ærna") er hvit, og ikke svart. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Lars H. Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Nå var det så stille her at jeg forsøker med et nytt bilde. Det er fra Oslofjorden, østsiden og er tatt for nesten 20 år siden. Trudelutt ytterst på kaien bortenfor fiskebåtene. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lagavulin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Torbjørnskjær i bakgrunnen, ja - og skjæret med varden på i midten/høyre i bildet må være Kuskjær. Gjennomseiling gjennom "skjæra" like SØ for Kuskjær (Kuskjærrenna), med smal blank sektor fra Tresten-lykta. Fotografen må da ha stått på varden på Heia for å få den vinkelen der! Varden på Alne ("Ærna") er hvit, og ikke svart. Ikke helt..... Jeg står på Valfjellet på Sydkoster... Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Salt Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Lars H, 300: et skudd i blinde - men fiskebåter og slikt, Engelsviken? Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Salt Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Lagavulin: Da er vel holmen med den svarte varden Heia, og ikke Kuskjær? Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Astor Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Er også sikker på at LarsH er i Engelsviken. Koslig sted:) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Ikke fiskeskøyter denne gangen. Hvor er vi: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lagavulin Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Lagavulin: Da er vel holmen med den svarte varden Heia, og ikke Kuskjær? (kjekt med litt zoom på kameraet..) Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Scombrus Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Nå var det så stille her at jeg forsøker med et nytt bilde. Det er fra Oslofjorden, østsiden og er tatt for nesten 20 år siden. Trudelutt ytterst på kaien bortenfor fiskebåtene. Lars H. Tipper at Lars H. var i Utgårdskilen på Hvaler Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn