Lars H. Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Lars H, 300: et skudd i blinde - men fiskebåter og slikt, Engelsviken? Er også sikker på at LarsH er i Engelsviken. Koslig sted:) Engelsviken er nok koselig, men feil, Stedet begynner på Rø. . . ikke langt unna. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Da kan vel du Scombrus avkrefte Engelsviken! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Arvid_A Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Er det Rørvik ved Larkollen, Lars H.? Link to post
Lars H. Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Rørviken. Helt korrekt, ikke et vanlig sted å dra innom, men fint for en kaffepause! LarsH. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Scombrus Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Da kan vel du Scombrus avkrefte Engelsviken! Ja, kjente meg ikke igjen der. Link to post
Arvid_A Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Rørviken. Helt korrekt, ikke et vanlig sted å dra innom, men fint for en kaffepause!LarsH. I tidligere tider, da vi fartet rundt med "hengerbåt", ble utsettingsrampen innerst ved brygga ofte benyttet. Link to post
frank_berger Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Og hvor er så dette? Litt dårlig oppløsning på bilde,men det skulle kunne gå ann å kjenne seg igjen. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Aloha II Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Ligger dere i Hankøsundet, Aloha? Jepp, ligger på gamle "tømmerbrygga" Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Båtdrømmeren Svart 4.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Link to post
sap_2000 Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Mvh. SAP Link to post
hifo Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 det tror jeg også. men synes bildet er litt "dypt" . dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Gullfisk Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 "Norskholmen" utenfor Strømstad? Link to post
kito Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Ref kitos spørsmål i innlegg 2382. Ja, ikke er du langs Oppegård-kysten iallfall. Men her er kaier høye nok for betydelig tidevannsforskjell. Og butikkdøra er åpen, så det er ikke et helt forlatt sted. Og langt baki der er det høyfjellsnatur, selv om det kanskje ikke er så høyt over havet. Skal vi nordafor Trøndelag, tro? Du har helt rett, vi er et godt stykke nord for Trøndelag. MVH Kito Link to post
roaldbj Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Gunga Din: Skjärhamn - stedet hvor Gud smiler. http://www.vildmarksliv.dk/pages/billedark...serieGuid=18619 Link to post
GB36 Embla Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Astor, bildet ditt er nok fra Evjesundet, der hvor du tok opp GBn for "understellsbehandling" Link to post
bert Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Link to post
Astor Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Astor, bildet ditt er nok fra Evjesundet, der hvor du tok opp GBn for "understellsbehandling" Evjesund, et sted de fleste farer forbi.... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
GB36 Embla Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 Overnattet der sist sommer. Nydelig sted! Link to post
frank_berger Svart 5.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2009 "Norskholmen" utenfor Strømstad? Går ut fra at du svarte på mitt bilde? Det er vel norskeholmen den blir kalt tror jeg Holmen mellom N-Øddø,S-Øddø og Daftø Valø nedenfor Stømstad. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Hekksjø Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Kito-quiz 2382: Da blir spørsmålet: Hvor langt nordover? Fjellene er jo noen kilometer bort, så det må være ett av de områdene der det er plass til flattland eller øyrike med flate øyer mellom storhav og fjell. Har en stor, men politisk omstridt norsk dikter noe med dette området å gjøre? En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
kito Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 (redigert) Du nærmer deg nå, men må krysse vestfjorden og fortsette litt vestover. Her er et bilde til fra samme sted: Redigert 6.Februar.2009 av kito (see edit history) Link to post
Oteren Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Ny sørlandsoppgave, mange har seilt forbi ikke langt unna i egen eller i en noe større båt.... Drar frem denne......dersom jeg snur meg 45 grader østover ser det slik ut: Hvor er bildene tatt fra? Og hva ser vi? Link to post
Otto R Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 #2418, Kito Det er vel Henningsvær i Lofoten. Jeg tror vi lå på samme brygga sommeren 2007 Link to post
kito Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Du har helt rett, dette er Henningsvær en strålende dag i august. MVH Kito Link to post
moosewine Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 (redigert) Oteren, jeg vet, dette må være min favorittplass og fyret bærer samme navn som meg.... La akkurat ut possisjonen til dette stedet i en annen tråd, hvis jeg ikke er helt på bærtur... hmmm...lurer på om jeg er på bærtur.... Redigert 6.Februar.2009 av moosewine (see edit history) . Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn