Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Sundet mellom Tromsø og Kvaløya heter Sandnessundet. Altså er det Sandnessund-brua vi ser på nattbildet lenger opp.

Men nå er det god natt med enda ett nattbilde - selv om sila faktisk skinner ute nå midt på natta.

Dette bildet er fra Ersfjorden ute på Kvaløya.

t17.jpg

Har drevet fjellklatring i det området her, og Litt i Grøtfjord. Fine plasser å dingle og se på utsikten.

Du nærmer deg nå, men må krysse vestfjorden og fortsette litt vestover. (...)

NB! Dette gjelder kito-quiz 2382:

Takk for mer hjelp med flere hint og nytt bilde, kito! Men jeg har besøkt 78 grader nord noen dager, så jeg fikk ikke fulgt opp og brukt hjelpen din til noe. Men er Henningsvær ett av de virkelig få stedene i Lofoten hvor bebyggelsen ligger litt "langt fra fjella", eller finnes det andre?

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Hei.

Nå tror jeg nok du må gi oss noen tips. Når jeg kommer fra Sverige og går opp Sekken og runder mot babord nord om Tordenskioldsbukten mot Kjøkøy, ville jeg da se båten på bildet på min babord side?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...