Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Hei.Nå tror jeg nok du må gi oss noen tips. (...)

Hei, folkens! Jeg har ymta om det før, tror jeg, men jeg innbiller meg at denne spørresporten kunne bli mye morsommere:

1. Hvis vi startet alle forsøk på svar med referanse til oppgavestiller og innleggsnummeret oppgaven ble stilt i, omtrent sånn "Oppg Hekksjø 212" - hvis oppgaven var postet av meg i innlegg 212.

Da blir det lettere å se hvem som svarer på hva hele tiden.

2. Hvis vi ble enige om at i tiden rett etter at en ny oppgave er stilt, er det bare "lov til" å komme med hint, omtrent sånn "Er du i nærheten av en sydvendt strand der Bastøfergene passerer to ganger i timen?". Andre svarere kan da ta ideer fra hintene, og på den måten kan flere sammen nærme seg svaret. Oppgavestilleren kan selvsagt gå inn med tips for å få fart i sakene - og kanskje til og med legge inn litt mindre beskåret bilde eller bilde fra annen vinkel, slik noen allerede gjør - og slik Lars H. ber om i sitatet.

Får vi til dette, kan vi jo etterhvert også innføre at oppgavestiller selv kunngjør at hintefasen er over og at det er klart for svar i klartekst.

NB! Dette har selvsagt bare noe for seg dersom flere av oss synes det har noe for seg.

Hilsen Hekksjø

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Oppg frank_berger 2495:

Ligger det muligens en kjempediger festning oppå åsen dersom en seiler videre innover?

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

bert!! Jeg vet jeg vet jeg vet!! :flag:

Det er Dypeklo vi ser der. Båthavna innerst og til høyre (der jeg har ei jolle), og badeplassen med den fine nye flåten. Bildet er tatt fra Fredrikstadholmen eller sundet mellom Bløte og Fredrikstadholmen.

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...