Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Ja. For å være spesifikk, så er det Lysevågen. Det lå is der i går, så jeg måtte snu i innløpet. Barnas favoritthavn da de var mindre.

For min egen del foretrekker jeg å overnatte andre steder langs øyen, men vågen er svært populær på sommeren. Det meste jeg har sett er 32 båter der. Da hadde riktignok 3-4 lagt seg på svai.

Laholm

Heisann! :flag::flag:

Inspirert av andre utmerkede tråder her på forumet tenkte jeg her å starte en tråd hvor vi kan vise frem vår utmerkede skjærgård og de fasiliteter den har å by på her i Møre og Romsdalen!

elnesvaag.jpg

Hvor ligger vi her en sein Juli ettermiddag??

:sailing:

mvh

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Fræna og Elnesvågen !! :smiley:

Helt riktig arild! :yesnod:

Vi var inne i Elnesvågen like før arrangementet av årets nordsjøfestival. Et meget hyggelig bekjennskap som vi gleder oss til å besøke igjen!!

Desverre fikk vi ikke oppleve Nordsjøfestival fordi jeg måtte reise, men området anbefales på det varmeste. Alle fasiliteter med gangavstand fra Marinaen.

Før Nordsjøfestivalen så var det flere av marinaens egne medlemmer som tok båtene sine på land for å gi plass til besøkende under festivalen. Virkelig eksempel på selvofrelse for at andre skal slippe til GRATIS!!

:sailing:

Bjørn

Redigert av mateco (see edit history)

Hmmmm!!!

Ser at når jeg høyreklikkerr og ser på egenskaper så kommer webadressa og navnet til bildefila. Og jeg kallte den selfølgelig for "elnesvaagen" da.

Må passe meg å ikke røpe stedsnavnet i ettertid ser jeg !!!

Hmmm Ny erfaring!!! :yesnod::yesnod:

:flag:

Bjørn

Kan det være Rekdal vi ser?

Hva med dette da?

Ser vi ned Vatrdalsfjorden her mon tro? Hjørungneset nermest?

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...