REM Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor er dette folkens. Mener å dra kjendsel på detaljer her. Tror jeg har gått her med jolle. Vi ser kanskje Sydkoster i bakgrunnen og Jutholmen inn til venstre bak odden? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fanafjord Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Skal hive meg på tråden med en enkel en: Hvor er det? Redigert 22.Februar.2009 av Fanafjord (see edit history) I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Astor Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor er dette? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frikar Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor er dette? Astorregelen gjelder Frikar Link to post
S/Y EIMY Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Flatflesa ? Link to post
Fanafjord Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hva er Astorregelen? I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) De lokale holder Statsraaden ser nesten ut til å passere Bukken... Redigert 22.Februar.2009 av Frøken Fryd (see edit history) Link to post
Bruningen Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Er vel nord for Hustadvika - Hestskjæret? Kritisk -men stabilt..... Link to post
Nor_west Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Jeg tror det er nord øst for Arholmen med syd Koster i bakgrunnen. Link to post
Fanafjord Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Statsråden er korrekt. Men Bukken Nå kjenner jeg ikke alle lokale navn til hver en holme men jeg tror Bukken må være feil. Foto er tatt mot sør-west. I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
ing Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Hvor ?? Det er Syvde i Vanylven Kommune........bildet er tatt i fra Røda ;0) Redigert 22.Februar.2009 av ing (see edit history) "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Frikar Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Fanafjord astorregelen betyr vel i korte trekk at de som bor like i nærheten ikke har lov å svare. Eks jeg som bor i haugesund har lov å svare på plasser i feks stvg området men ikke på bilder som er tatt rundt dørene her. Frikar Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor er dette? Frikar Kan det være Hamnaholmen ..........( siden det står det på bildet ) Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor er dette O Erland med båtførerbevis Link to post
Elise Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Det stemmer rimlig bra, det er nord vest på Arholmen, bildet tatt nord østover. Sundet er farbart med jolle Rem, men du bør helst være i plan pga dybden Når det bildet ble tatt kjørte vi vannski gjennom sundet Link to post
Frikar Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hafrsfjord Ja hamneholmen er korrekt, men hvor på bilde klarer du å lese det? Link to post
ing Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Syvde? ...og Capt'n...har du tatt bilde inn Syvdefjorden også? Fra Årvik mot Koparnes / Syvdsneset? Her er et bilde av starten på Syvdefjorden med Syvdsneset på til venstre, Sandnes til høgre og vidare innover mot Eidså. "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hafrsfjord ..... men hvor på bilde klarer du å lese det? Høyreklikk på bildet > egenskaper....... Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Juks det Link to post
roesok Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor er så dette? Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Håskjer Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hva med dette da? Dette er vel utsikt mot Sunnylvsfjorden? Storfjorden deler seg her mellom Nordalsfjorden og Sunnylvsfjorden. 10 nautiske mil inn Sunnylvsfjorden starter Geirangerfjorden. Naturen her er storslått, og tur med båt anbefales! Fjorden har forøvrig "Verdsarvstatus". Link to post
Puffen Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Hvor er så dette? En av holmene på utsida av Harøya ? Nå har du jo også roesok son nick, og da skulle det ikke forundre om bildet er fra nærområdet. Redigert 22.Februar.2009 av Puffen (see edit history) Link to post
mateco Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Hvor ligger vi til ankers her? Bjørn Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
roesok Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Jeg har laget noen bildequizer fra Møre og Romsdal som ligger på www.rbnett.no. Her kan dere sjekke lokalkjennskapen om steder i fylket: Quiz nr 1: http://mitt.rbnett.no/quiz_t2.php?IDQ=29 Quiz nr. 2: http://mitt.rbnett.no/quiz_t2.php?IDQ=107 Quiz nr. 3: http://mitt.rbnett.no/quiz_t2.php?IDQ=458 Ikke så flotte premier, men mye heder og ære til den med høyest poengsum! Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn