Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat litt utydelig, men ligner på Grebbestad.. Suzuki Håller med deg om att det ligner......men nix ! S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Enig, men hvor er kjerka? der det er utydelig ?? :lol: :yesnod: Suzuki No boat needed.. Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Kan også ligne på Grundsund, Ellös og Bovallstrand - og Fiskebäckskil... Link to post
Lars H. Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Hei. Kan det være Dyrön søndre havnen? Men nei, kanskje ikke, husker ikke noen radiomast derfra. Og alle seilbåtmastene inn til styrbord. Det er nok heller syd for mine farvann og da må jeg melde pass. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Hei. Kan det være Dyrön søndre havnen? Men nei, kanskje ikke, husker ikke noen radiomast derfra. Og alle seilbåtmastene inn til styrbord. Det er nok heller syd for mine farvann og da må jeg melde pass. Lars H. Tenkte også på DYrön, men njaei... Men jeg lurer på om Gunga simpelthen har lurt meg - og at det kan være sør for Gøteborg - en av øyene på utsiden der - Styrsø eller noe sånt...? Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Jo da visst er det "EXPENSIVE ISLAND" södra hamnen nu kan jag ikke lagre fler filer, ni får vente på nye bilder til Ingar ger meg mer plass S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Jo da visst er det "EXPENSIVE ISLAND" södra hamnen Jøss, også jeg som var der i fjor. Fant til og med et bilde av stedet på nettet nå, men fikk det ikke til å stemme... Grattis, LArs! Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Jøss, også jeg som var der i fjor. Fant til og med et bilde av stedet på nettet nå, men fikk det ikke til å stemme... Grattis, LArs! Hej Fenix ! Bilden er tagen lite söder om Dyrön, Södra Meholmen med sin fyr täcker en del av Dyröns hamn! S/Y Gunga Din Link to post
Ingar Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat nu kan jag ikke lagre fler filer, ni får vente på nye bilder til Ingar ger meg mer plass Det er i orden Gunga! Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Det er i orden Gunga! Kjempebra! då kommer det en ny her....Hvor ???? S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Hätteberget? Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Hätteberget?Nix ! så her ser Hätteberget ut S/Y Gunga Din Link to post
PanPan Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat då kommer det en ny her....Hvor ???? .... men Gunga, er ikke dette en svensk supertanker på vei fra et svensk oljefelt??? Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 hmm.....Trubaduren...? Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat .... men Gunga, er ikke dette en svensk supertanker på vei fra et svensk oljefelt??? nu skall du ikke vara taskig för att vi ikke har så många oljefelt ! men i det her landet der denne står så finns det oljefelt........ S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat hmm.....Trubaduren...? hmmmm............................Trubaduren S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat hmmmm............................Trubaduren Ingen hetsing! Jeg tenker! Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Jeg måtte finne fram Kattegat-kartet mitt og spekulere litt. Jeg tror faktisk at dette kan være Sjællands rev? Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat Jeg måtte finne fram Kattegat-kartet mitt og spekulere litt. Jeg tror faktisk at dette kan være Sjællands rev?Nu er du på rett spor, men det er ikke Sjællands rev! S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Fant et bilde også. Det har fått et rødt magebelte på - men ellers er det jo veldig likt, da. Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Læsø Rende, da? De er jo kliss like disse danske pongtong-fyrene, jo! Link to post
Gunga Din Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 YES, nu fann du den, litt sörost Saeby, på veg ned mot Hals ! Bravo http://www.nja.dk/Serviceomraader/NaturOgM...deHistorisk.htm S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Sitat YES, nu fann du den, litt sörost Saeby, på veg ned mot Hals ! Bravo Nettopp - har aldri seilt ut det løpet. Da har jeg noe til gode! Link to post
Gunga Din Svart 14.September.2004 Link til dette innlegget Svart 14.September.2004 Dagens.....................Hvor ??????? (förmodligen för enkel!) S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 14.September.2004 Link til dette innlegget Svart 14.September.2004 Sitat Dagens.....................Hvor ??????? (förmodligen för enkel!) Enkel må få lov å prøve, føler at det er innseilingen til Grundsund Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn