alidal Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Hvor ligger/lå disse skipene i opplag? Den ene er nå gått ut av opplag..... Link to post
Blanco Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Rubbestadneset Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Smurph Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Bingo Vågane, like ved Feste. Nydelig plass. Bare ikke slipp ungene løs på stranden inderst i bukten. Måtte "berge" jentungen da hun sto fast langt opp etter leggen i gjørme! Jaja, jeg var ikke så langt unna, da. Rett over på andre siden av Lurefjorden Bundin er bátleysur maður Link to post
JanB Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Bingo Vågane, like ved Feste. Nydelig plass. Det heiter vel Austre Eidsvik (vestre er på Grunnesund-sida). Flott plass som er omtalt i Redningsselskapets hamneguide. Irriterer meg at eg ikkje såg det med ein gong. Har vore der mange gonger... Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Bergen Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 steinsund? Link to post
alidal Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Hvor ligger/lå disse skipene i opplag? Jeg vet hvor det er da jeg har båten liggende 200 meter bak de to båtene i opplag, men det er vel noen andre som har gått forbi her? Link to post
Otto R Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Høyeste fjell i nærheten heter Oksen ! Link to post
jonn Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Dette må være Rødvenfjorden Link to post
Bergen Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Var denne så vanskelig altså. Dette er jo langs hovedleia mellom Haugesund og Bergen. Alidal har jo også gitt gode hint. Vi seiler vel ikke med bind foran øgene Link to post
lnjk Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Et historisk spill fremføres årlig like i nærheten? Link to post
Dreamer Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Et eller annet sted på Bømlo? Link to post
JanB Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Mosterhamn (etter diverse hint). Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Bergen Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 JanB tok den til slutt Neste er enkel, Smurf1 kan vente å se om noen andre vet hvor denne havnen er? Link to post
Amfea Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Det der må være Herdla, under Askøy rundt. Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Bergen Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Så fort gikk den altså. Det minker i fotoalbumet mitt, men vi her kommer en til Link to post
Junke Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Det tror jeg er på Møkster, med stranden i bakgrunnen Link to post
Junke Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Her er en ny Link to post
pat Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Ser ut som du er på vei opp til toppen av Alden Link to post
Otto R Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Riktig. Øya i forgrunnen heter vel Rødøya og til styrbord ligger det en campingplass. Link to post
Bergen Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Møkster er rett Stranden var blitt flott, og etter at vi var der er jeg blittt fortalt at ytterligere en skipslast med skjellsand er kommet til. Link to post
Junke Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Alden er riktig! Ny oppgave (denne er kanskje litt lett) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn