Astor Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 (redigert) Vi ser snø og litt av rekkverket til Astor? Da er vi innefor Horten! Bergholmen syd for Håøya ? Gerhard Litt eplekjekk her,Gerhard! Det har faktisk hent vi har tatt turen helt til Tønsberg. Men din observasjon er ellers helt korrekt. 10 poeng deles ut her. Redigert 23.Oktober.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Rune2222 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Slotterøy med fyret er helt korrekt. Norges høyeste og fineste fyr. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 (redigert) Vi møtte denne GBen i sommer. Hvor? Astorreglen gjelder her. Redigert 23.Oktober.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ra Balder Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Om det er det høyeste og fineste i landet vet jeg ikke, men det er iallefall det kraftigste! Sitér dette innlegget Edmund.Larsen, Hardanger. Link to post
REM Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Kan det være kaia ved torpedobatteriet på østsiden av Kaholmen? Nei, heller ikke der. Det er som sakt nærmere enn dere tror, faktisk snublende nær og rett foran nesa på dere da dere ligger på BP-plassen på Borgen. På sørsia av kølabua, og på bergnabben ved landgangen til den yttre brygga. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Haha der var det jeg hadde den betongkladden fra ja :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
lnjk Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Og husker jeg rett så kan man leie fyrhuset. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 o husker jeg rett så er denne fyren også tilverkad på Bærums verk (samme som Færder) samt att fyren har kulhull sen tyskerne var der Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ra Balder Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 (redigert) Slåtterøy Fyr Slåtterøy Fyr på Wikipedia Redigert 23.Oktober.2009 av Edmund (see edit history) Sitér dette innlegget Edmund.Larsen, Hardanger. Link to post
Bützfleth Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Ja jeg har sett "veldig få" steinrøyser i mitt liv..... kanskje jeg finner en der? Steinrøys? Ta deg en tur inn i Gloppedalsura. Nord-europas største steinrøys. Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Nei, men før jeg røper det skal jeg gi de andre en sjangs også. Som sakt. det er nærmere enn du tror. Rett ved sydvestre hjørne av Kølabua hvis jeg husker rett. (10 meter fra BP kaia) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Det er helt korrekt Regina III Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Rune2222 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 samt att fyren har kulhull sen tyskerne var der En av døtrene til fyrmesteren skal vistnok ha omkommet under et britisk flyangrep på fyret under krigen. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Ingen som tar denne? Denne er kanskje for enkel,men jeg prøver. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Her har dere en å bryne dere på....tror jeg Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Rune2222 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Hvor kan dette være? Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 En av døtrene til fyrmesteren skal vistnok ha omkommet under et britisk flyangrep på fyret under krigen. Det er fortsatt et kulehull i Fresnel-linsen etter angrepet. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Rune2222 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Det er fortsatt et kulehull i Fresnel-linsen etter angrepet. Ja, du ser godt skadene etter episoden. Den skal vel snart stedes til hvile etter 140 års rotering. Nymotens LED skal overta. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Hvor kan dette være? Nå sier Kaptein Blondebill at du er i Skudeneshavn, og jeg er enig med henne. Sitér dette innlegget Link to post
Rune2222 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Nå sier Kaptein Blondebill at du er i Skudeneshavn, og jeg er enig med henne. Skudesneshavn er helt korrekt Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 (redigert) Skudesneshavn er helt korrekt Jepp, stemmer det, selv om det heter Skudeneshavn uten s'en- Tatt fra gamlekaien i Søragadå og ut mot nesagapet. Fjellene rundt Stavangerregionen kan forøvrig skimtes i det fjærne... Redigert 23.Oktober.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Vi møtte denne GBen i sommer. Hvor?Astorreglen gjelder her. Et lite hint: Vi går sjelden langt..... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Ligger vel ei lita øy rett bortenfor der tipper jeg som heter Lort ,men Astor regelen sier at da kan kansje ikke jeg si noe.Men om ingen klarer det så.Mor Major lå mye der før med Nidelven Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Rune2222 Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Hvor er dette? På nordgående i leia. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Er du her ? Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.