Elise Svart 31.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2009 Stemmer bra med Slotsfjellet i Tønsberg Link to post
Lars H. Svart 31.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2009 Riktig Lars. Mistenker Trude for å ha hjulpet til litt her? Nei, den klarte jeg alene. Trude er på jobb, men jeg vet jo at din kjære har tilknytting til Møre. Og jeg har jo vært i Kristiansund selv noen ganger. Er bildet tatt fra Sundbåten? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
camo Svart 31.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2009 noen som tar denne ? Link to post
båtn2 Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Skårasundet? Quicksilver Link to post
camo Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 skårasundet er nok ikkje riktig. camo. Link to post
Astor Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Fotograferte mens jeg var på ferja på vei ut til Averøy. Flott natur der oppe. Båten på bildet hadde kurs mot Grip. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Her kommer en nye en.... Denne traveren er kjent for mange her i Oslofjorden. Hvor er den her? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Langs land Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Hvor finner man dette vraket (gammel livbåt?). Vi er i Sør-Norge Link to post
Brizo Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Nøtterø/Teie; den gamle reperbanen litt til venstre for midt i bildet; en lav, lang gulaktig bygning. nettopp - tatt der oppe fra, ja! Det er feil! Det er ikke reperbanen, men gamle rørlegger verkstedet til Kaldnes. Reperbanen kan du ikke se i fra denne vinklen på bildet. Link to post
Langs land Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Siden jeg er i gang, en lett en (det blåser 16 m/s) Link to post
EIRINA Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 kan det være Jomfruland Link to post
VO`n Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 (redigert) Her kommer en nye en.... Denne traveren er kjent for mange her i Oslofjorden. Hvor er den her? Nesodden? Rettelse: Drøbak (fant den jo her) Redigert 1.November.2009 av VO`n (see edit history) Link to post
Framtia Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Astor, er det palmer i bakgrunn? Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Astor Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Siden jeg er i gang, en lett en (det blåser 16 m/s) Rett sør for Slagentangen? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Langs land Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 (redigert) Utsiden av Jomfruland er riktig. Bildet er tatt i august 2008. Forslaget om Slagentangener var ikke så dumt, ser at det ligner. Redigert 1.November.2009 av Mare Nostrum (see edit history) Link to post
Fran Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Astor. Kan det være ved Filtvet Gyltingen er ? Link to post
Bonita I Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Brandasund ? BONITA I Link to post
camo Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 skal til fjell kommune Link to post
Astor Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Riktig Fran. Vi møtte Gyltingen på bei sørover i sommer på vei mot Kambo. Filtvet og Villa Malla og palmene i bakgrunnen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hans-Petter Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 er det på turøy ?? turøy varden ? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Noen som vet hvor sjekta ligger fortøyd?? Endelig ble det Bobåt Link to post
camo Svart 1.November.2009 Link til dette innlegget Svart 1.November.2009 Turøy er riktig , bilde er tatt fra vestsiden mot øst. Mange fine uthavner i området. camo Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn