Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Hvalter øyerne :smiley:

:smiley: , og nærmere bestemt Vraketangen.

Turen gikk videre og tok bl.a disse tre bildene.

Hvor er dette?

img_1674.jpg

img_1675.jpg

img_1676.jpg

Den som svarer riktig og raskest, belønnes med en halv whisky jeg har liggende i båten, men betingelsen er frammøte på Herføl imorgen ettermiddag... :smiley:

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Stokken, Strømtanngen og Søsterøyene? :rolleyes:

Stemmer bra det, regnet med den gikk fort siden det var rett på utsiden av stuevinduet til Fredrikstad-folket. :smiley:

Som sagt, whisky kan avhentes imorgen. :cheers:

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Hei ja.

Har hatt det så travelt et par dager at jeg knapt har vært på internett i det hele tatt. Dårlig form å legge ut en gåte og så forsvinne :blush:

Ang #436 så har Gunga rett: Dalarö skans sør for Stockholm.

Var der på grillaften - og der var det hålligång (eller hva den nå er svenskene sier :smiley: )

S/Y Surprise

Denne er kansje ikke så enkel,men når du har vært der så ..............

Tine IV

:eek: Har du vært inne der med Tine IV??

Går det bra med dypgående uten å knerte propellene?

Ved litt nærmere kikking, så ser jeg at du ikke er så langt inne der, nei. Og da er det vel vann nok under kjølen.... :smiley:

Klart det er Mølen,jada vært der inne med Tine III og Tine IV.Men grunt helt inne,men 42 Fairline var innom i fjor.Men stikker jo ikke så dypt den heller vel,selv om jeg ikke hadde gått helt inn å snudd.Greit å legge seg rett inn eller på stein molon på SB nå du går inn der,er nok vann der .Så er det plass der ,så er det ok å bruke ca første halv del .Lenger inn er det en grunne som går nesten over til molo'n,der inn ligger dem med litt mindre båter.Men den faste gjengen har jo Riviera 925-Sandvik 945-Nord-West 900 og NB 29 osv, så det går jo .

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Gullholmen?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...