Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Så du mener begge bildene er fra Ramsvik - innsiden av den største holmen. I så tilfelle får jeg fortsatt beholde lagunen i Solund for meg selv :smiley:. Loggen må ommøbeleres med hensyn til bildene etter at vi har tatt oss en ny tur.

Beklager i mengder og får herved ta planken til sommeren :headbang: og gå på ville sjøvåger.

Får se å hjemme meg når deres båtsesong begynner. I lagunen som er forbasket lik.

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Tja, da står vi vel igjen med Langfjorden som går fra Molde innover til Kleive. Rundt Hjelset kanskje, nei der er det neppe. Så har vi Tresfjorden. Muligens rundt Åfarnes, men tviler på det. Siden du nevner kjente fjell så mener du kanskje Romsdalsfjella, altså må dette være på andre siden av Åndalsnes. Det er ikke så høye fjell rett bak der, men kan skimte et høyere i bakgrunnen. Det kan være toppen av Skåla. Kanskje i nærheten av Eidsbygda eller rundt Nesjestranda?

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Hjelset er rett ;-)

Bak oss ligger båthavna på Hjelset. Så over fjorden bak oss hadde vi sett opp på Skåla fjellet også.

Det fjellet vi skimter på bildet her tror jeg er Lønsetfjellet, men er ikke sikker. Fjorden heter Fannefjorden som går inn forbi Kleive.

Gunn

Lærer noe nytt hele tiden

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...