Astor Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 På tide å bla litt i sommerbildene. Hvor er dette? Jeg føler at vi kanskje er i Hankøsundet?? Stemmer det Astor? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
PanPan Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 På tide å bla litt i sommerbildene. Hvor er dette? Er det sundet mellom Kjeholmen og fastlandet like nord for Sætre?? (tror det er Kjeholmen øya heter...) Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Er det sundet mellom Kjeholmen og fastlandet like nord for Sætre?? (tror det er Kjeholmen øya heter...) Helt riktig!! Har stått i båthavna i Lagahølet og fotografert ut mot Killingholmen når Josefine dro forbi på en av sine mange hyggeturer på Vestfjorden. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Hvor er dette? Et arbeidslag driver vedlikehold på et av våre mange fyrlykter. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Cato Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Kan det være ramvikholmen? Cato Link to post
Jens_P Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Hvor er dette? Et arbeidslag driver vedlikehold på et av våre mange fyrlykter. Mistenker det for å være Drammensfjorden, på innsiden av Svelvikstrømmen? Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Mistenker det for å være Drammensfjorden, på innsiden av Svelvikstrømmen? Fyrlykta heter Blindskjær og nevnes ganske ofte av nyttetrafikken før de går inn i Svelvikstrømmen på vei sydover. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Prøver meg med en til før jeg køyer! Hvor kjører Solveig og Paul med sin Tresfjord? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
PanPan Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Hvor kjører Solveig og Paul med sin Tresfjord?Kan det være leden ned mot Havstensund? Link to post
Escada Svart 28.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2004 Hvor kjører Solveig og Paul med sin Tresfjord?På vei inn mot Strømstad? Link to post
fredriksen Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Hvor kjører Solveig og Paul med sin Tresfjord? quote] Hmmmm....., er du sikker på at de kjører :confused: for meg ser det ut for at de går... :lol: Link to post
Astor Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 Hvor kjører Solveig og Paul med sin Tresfjord? quote]Hmmmm....., er du sikker på at de kjører :confused: for meg ser det ut for at de går... :lol: Solveig og Paul har retning mot Strømstad. Om de kjører eller "går" så skummer det i hvertfall om baugen på Tresfjorden. :flag: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 "Gamle-Astor" har tatt en velfortjent pause. Hvor ligger hun fortøyd? Ikke langt unna der Solveig og Paul reiste! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 29.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2004 "Gamle-Astor" har tatt en velfortjent pause. Hvor ligger hun fortøyd? Ikke langt unna der Solveig og Paul reiste! Lenge siden jeg har vært på Tisler. Ligner litt...? Link to post
Astor Svart 30.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2004 Lenge siden jeg har vært på Tisler. Ligner litt...? Du var ikke mange sjømilene unna, men helt riktig var det ikke. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
BEG Svart 31.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2004 "Gamle-Astor" har tatt en velfortjent pause. Hvor ligger hun fortøyd? Ikke langt unna der Solveig og Paul reiste! quote] Er vi på Hvaler et sted? Mvh. BEG Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Astor Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 "Gamle-Astor" har tatt en velfortjent pause. Hvor ligger hun fortøyd? Ikke langt unna der Solveig og Paul reiste! quote]Er vi på Hvaler et sted? Mvh. BEG Vi må sydover! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Vi må sydover! Gule Humpen...??!! S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Av bergartene å dømme, er i nord i Bohuslen. likholmen? Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Astor Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 Av bergartene å dømme, er i nord i Bohuslen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
PanPan Svart 1.November.2004 Link til dette innlegget Svart 1.November.2004 "Gamle-Astor" har tatt en velfortjent pause. Hvor ligger hun fortøyd? Ikke langt unna der Solveig og Paul reiste! ....jeg synes det er svært få holdepunkter her, annet enn bergarten og at det er en del mose og småtteri som vokser på berg-knattene/sprekker i knattene. Dette tyder på at det neppe er helt ytterst hvor havet står på. Jeg oppfordrer deg til å gi noen holdepunkter, ellers blir dette, tror jeg mest en "kontinuerlig gjettekonkurranse". Man kan vel ha litt forskjellig smak, men er det ikke mere spennende om man kan resonere seg fram, kjenne igjen detaljer, bygge på tips underveis? Jeg får liksom ikke tak i noe som identifiserer hvor Astor ligger her.... Hvis jeg også skal avfyre en gjetning da så kan det være på syd Koster, i nærheten av Långevik. Men det kan være 1000 andre småplasser innen for en radius på 5 nm, så hva da??? Link to post
Astor Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 ....jeg synes det er svært få holdepunkter her, annet enn bergarten og at det er en del mose og småtteri som vokser på berg-knattene/sprekker i knattene. Dette tyder på at det neppe er helt ytterst hvor havet står på. Jeg oppfordrer deg til å gi noen holdepunkter, ellers blir dette, tror jeg mest en "kontinuerlig gjettekonkurranse". Man kan vel ha litt forskjellig smak, men er det ikke mere spennende om man kan resonere seg fram, kjenne igjen detaljer, bygge på tips underveis? Jeg får liksom ikke tak i noe som identifiserer hvor Astor ligger her.... Hvis jeg også skal avfyre en gjetning da så kan det være på syd Koster, i nærheten av Långevik. Men det kan være 1000 andre småplasser innen for en radius på 5 nm, så hva da??? Riktig at vi er på Koster. Vi gikk fra Strømstad og rett over mot Koster......... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Riktig at vi er på Koster. Vi gikk fra Strømstad og rett over mot Koster......... Da tror jeg at vi er i sundet ved Vettnet på Nord Koster. Link to post
Astor Svart 2.November.2004 Link til dette innlegget Svart 2.November.2004 Da tror jeg at vi er i sundet ved Vettnet på Nord Koster. Jeg trodde denne var for lei. Men du klarte den! Gratulerer! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn