Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Jeg må gi meg nå, men jeg kjenner meg igjen. Har vært noen turer ned i B.leia. Det er utrolig mange fine plasser der. Var der i sommer og jeg tror vi er i nærheten av Brekkestø + - 2-3 kvartmil. Julebaksten venter...

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Havstensund, med baugen nordover?? :confused:

Som jeg skrev: Jeg vet ikke eksakt hvor bildet ble tatt. Men jeg tipper også det er fra Havstensund. På vei nordover etter en rundtur gjennom Dalsland kanal, Gøteborg og deretter hjemover.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

mavi: Er dette Natvigtangen og det andre bildet mot Gamle Hellesund :confused: ???? Julebaksten er i boks så nå vill jeg finne ut av dette.

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Økstrafjorden, ved det smale innløpet mot Sagi? (bilde tatt mot nord fra brua?)

Økstrafjorden er rett. Og bildet er teke frå brua.

Dette er eit flott og spesielt område. Ikkje så mange slike tronge fjordar på Vestlandet. Og når du kjem heilt inn til Saga (som eg trudde det heitte), så er du i ei verd for deg sjølv. Om det bles storm andre stadar, skal det mykje til før du merkar noko til vinden der inne.

Økstrafjorden er rett. Og bildet er teke frå brua.

Dette er eit flott og spesielt område.  Ikkje så mange slike tronge fjordar på Vestlandet. Og når du kjem heilt inn til Saga (som eg trudde det heitte), så er du i ei verd for deg sjølv.  Om det bles storm andre stadar, skal det mykje til før du merkar noko til vinden der inne.

Enig i karakteristikken - min favorittplass i Ryfylke så langt! Fenomenal plass å gjemme seg bort fra nordavinden som blåser i Stavanger hele sommeren.

Det er godt mulig at jeg blander Sagi i Skjoldafjorden mot Saga her.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...