mavi Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Nei. Du er for langt vest. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 mavi.: Jeg syntes det ligner et parti fra Blindleia...Furø sund??? ved AAgerøya Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
mavi Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 (redigert) feil Redigert 10.Desember.2004 av mavi (see edit history) Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Må kikke litt i karta mine. Men er vi inne i B.leia?? Hellers ø Jons ø?? ?? Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
mavi Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Jeg ser inn på blindleia, men er ikke i selve leia. Jeg ser mot vest dersom det kan hjelpe deg. Hvor ser jeg? Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Jeg må gi meg nå, men jeg kjenner meg igjen. Har vært noen turer ned i B.leia. Det er utrolig mange fine plasser der. Var der i sommer og jeg tror vi er i nærheten av Brekkestø + - 2-3 kvartmil. Julebaksten venter... Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
mavi Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 kan si så mye at jeg ikke er så veldig nærme brekkestø. Er nærmere Kristiansand. Link to post
Astor Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 (redigert) Fra en tur med gamle-snekka. Jeg husker ikke hvor dette er tatt helt eksakt. Kan noen hjelpe meg? Redigert 10.Desember.2004 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Amorosa Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Astor skrev: Fra en tur med game-snekka. Jeg husker ikke hvor dette er tatt helt eksakt. Kan noen hjelpe meg? Havstensund, med baugen nordover?? Link to post
Astor Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Amorosa skrev: Havstensund, med baugen nordover?? Som jeg skrev: Jeg vet ikke eksakt hvor bildet ble tatt. Men jeg tipper også det er fra Havstensund. På vei nordover etter en rundtur gjennom Dalsland kanal, Gøteborg og deretter hjemover. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
mavi Svart 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2004 Mens dere grubler på den andre så kan dere få en liten ledetråd til. Det er en kjent plass jeg ser inn mot som ligger ikke så veldig langt ifra dette fyret. Hvor ligger fyret? Link to post
BK Svart 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2004 (redigert) Hvor kan dette være da ?? Redigert 11.Desember.2004 av BK (see edit history) Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2004 mavi: Er dette Natvigtangen og det andre bildet mot Gamle Hellesund ???? Julebaksten er i boks så nå vill jeg finne ut av dette. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
mavi Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 bingo på begge deler. Link to post
Arnstein Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 BK skrev: Hvor kan dette være da ?? Er ikke sikker, men muligens Erfjorden? mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Jonas Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 (redigert) BK: Tatt fra Vadla og utover Jøsenfjorden? Redigert 12.Desember.2004 av Jonas (see edit history) Link to post
Tugman Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 BK skrev: Hvor kan dette være da ?? Lysefjorden? Link to post
BK Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 (redigert) Jonas traff inner tier, her har du bilde tatt 180' mot nettop Vadla Redigert 13.Desember.2004 av BK (see edit history) Link to post
JanB Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 OK, mens me er på dei kanter: Kor er dette? Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Fantino Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 Økstrafjorden, ved det smale innløpet mot Sagi? (bilde tatt mot nord fra brua?) Link to post
JanB Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 Fantino skrev: Økstrafjorden, ved det smale innløpet mot Sagi? (bilde tatt mot nord fra brua?) Økstrafjorden er rett. Og bildet er teke frå brua. Dette er eit flott og spesielt område. Ikkje så mange slike tronge fjordar på Vestlandet. Og når du kjem heilt inn til Saga (som eg trudde det heitte), så er du i ei verd for deg sjølv. Om det bles storm andre stadar, skal det mykje til før du merkar noko til vinden der inne. Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Fantino Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 janb skrev: Økstrafjorden er rett. Og bildet er teke frå brua. Dette er eit flott og spesielt område. Ikkje så mange slike tronge fjordar på Vestlandet. Og når du kjem heilt inn til Saga (som eg trudde det heitte), så er du i ei verd for deg sjølv. Om det bles storm andre stadar, skal det mykje til før du merkar noko til vinden der inne. Enig i karakteristikken - min favorittplass i Ryfylke så langt! Fenomenal plass å gjemme seg bort fra nordavinden som blåser i Stavanger hele sommeren. Det er godt mulig at jeg blander Sagi i Skjoldafjorden mot Saga her. Link to post
Arnstein Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 Fantino skrev: Det er godt mulig at jeg blander Sagi i Skjoldafjorden mot Saga her.I følge sjøkart nr. 15 så er heter plassen Sagi. mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
GeirFrode Svart 14.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2004 Får prøve meg jeg også da.... Må ha noe litt mere behagelig å se på nå som været er så dårlig. Hvor er dette ?? Link to post
Fenix Svart 14.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2004 (redigert) GeirFrode skrev: Får prøve meg jeg også da.... Må ha noe litt mere behagelig å se på nå som været er så dårlig. Hvor er dette ?? Bileholmen utenfor Jeløya? Redigert 14.Desember.2004 av Fenix (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn