index Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Index, mener du det er galt å ligge innenfor stakene? Neida, ikke noe galt med det så lenge du kjenner dybden. Det var bare en litt artig fotovinkel i forhold til alle stakene som frenetisk peker mot babord... Aner ikke hvor du er, men bortsett fra det sunkne vraket virket det som en idyllisk plass. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 (redigert) OK vi kjører på med et hint til, her utsikten rett inn mot land, 180º fra vrak-bildet https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4145/dsc_0314.jpg Redigert 18.Juli.2010 av Skipper Worse (see edit history) I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Det må vel bare være Husnes? "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Jepp, Husnes naturlegvis.Får dra opp en annen da: Hvor er dette trollet? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4145/dsc_0407.jpg I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Jeg hadde tenkt å tippe Husnes jeg og, ikke fordi jeg kjenner igjen noen bilder men fordi det er alltid der du går Link to post
Scalare Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Jepp, Husnes naturlegvis.Får dra opp en annen da: Hvor er dette trollet? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4145/dsc_0407.jpg Er ikke det på babord side like før du kommer inn til broa i Fyksesund? Link to post
880 Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Jepp, Husnes naturlegvis.Får dra opp en annen da: Hvor er dette trollet? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4145/dsc_0407.jpg Her er du på vei til/fra Rosendal, du har vert heldig med solens posisjon for å få denne effekten. Har selv tatt samme bilde... Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Skipper Worse Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Frøken Fryd, det er jo ikke jeg som bestemmer og så lenge Husnes er OK for den yngre del av mannskapet så er dete vel der vi havner. 880 jau du har rett trollet er på Snilstveitøya og overvåker Storsundet. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
880 Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 trollet er på Snilstveitøya og overvåker Storsundet. Det er ikke noe troll, dette er jo Fantomet sin hemmelige hule...:) Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Skipper Worse Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Min far, som er die-hard Fantomet-aficionado, medlem av Fantomet-klubben i snart førti år og allting, hevder hårdnakket at så slett ikke er tilfelle. Han påstår at hulen er i et afrikansk land som heter Bengal. jeg sliter med å finne det på mine kart men får ingen forklaring av gamlingen. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 18.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2010 Så drar vi i stedet i gang med en ny: I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bergen Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 På en av øyene mellom Hundvåko og Huftarøy, like sør for broen. Link to post
Johannes Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Nermere bestemt Pirholmen lykt, på Pirholmen? Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Alt for enkel den der, ja. Hva med denne: I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bergen Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Enda enklere Kleppholmen. Innerst i havnen Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Her er forresten en høyverdig kystkulturell musikkvideo innspilt samme sted; en fin modernisert ivaretakelse av den sentrale kystkulturen slik vi kjenner den fra gammelt av. Innspillingen foregikk mens jeg hadde båten på land der ute i fjor. Det var god underholdning sett fra den vinkel også,selv om jeg ikke skjønte hva som foregikk... I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Da kjører vi på med en ny: I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Jakob T Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Da kjører vi på med en ny: Juthola i Bekkjarvik Link to post
Salt Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Jeg løfter denne igjen, jeg - noen må da ha forslag? Det er i Sveriget... men dette her, da? Sjelden med så mange båter her, tror jeg! Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Hm. Det var da voldsomt til lokalkunnskap. Vi får prøve en ny en. Hva heter lykten, leden bortom, fjellet bakom og bukten som lykten ligger i -- blant seriøse hobbyfyllapalefiskere?? I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Synes det ligner på Vatlestraumen med Lyderhorn i bakgrunnen .. Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 Kun svar på alle spørsmål teller! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Hvor er dette? Link to post
Salt Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 mens alle grunner fært på hvor stedet på #6 (og #14) er, så kommer noe som er mere kjent, men et ikke alt for langt stykke lengre vest. her er bildet (bildeknappen virker ikke...) Kanskje noen også klarer 6/14 da? Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
maLille Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 #15 er vel Svangen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn