Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Index, mener du det er galt å ligge innenfor stakene?

Neida, ikke noe galt med det så lenge du kjenner dybden. Det var bare en litt artig fotovinkel i forhold til alle stakene som frenetisk peker mot babord...

Aner ikke hvor du er, men bortsett fra det sunkne vraket virket det som en idyllisk plass.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Jepp, Husnes naturlegvis.Får dra opp en annen da: Hvor er dette trollet? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4145/dsc_0407.jpg

Her er du på vei til/fra Rosendal, du har vert heldig med solens posisjon for å få denne effekten.

Har selv tatt samme bilde...

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

trollet er på Snilstveitøya og overvåker Storsundet.

Det er ikke noe troll, dette er jo Fantomet sin hemmelige hule...:)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Min far, som er die-hard Fantomet-aficionado, medlem av Fantomet-klubben i snart førti år og allting, hevder hårdnakket at så slett ikke er tilfelle. Han påstår at hulen er i et afrikansk land som heter Bengal. jeg sliter med å finne det på mine kart men får ingen forklaring av gamlingen.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Her er forresten en høyverdig kystkulturell musikkvideo innspilt samme sted; en fin modernisert ivaretakelse av den sentrale kystkulturen slik vi kjenner den fra gammelt av.

Innspillingen foregikk mens jeg hadde båten på land der ute i fjor. Det var god underholdning sett fra den vinkel også,selv om jeg ikke skjønte hva som foregikk...

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Jeg løfter denne igjen, jeg - noen må da ha forslag? Det er i Sveriget...

men dette her, da? Sjelden med så mange båter her, tror jeg!

img_06051.jpg

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

mens alle grunner fært på hvor stedet på #6 (og #14) er, så kommer noe som er mere kjent, men et ikke alt for langt stykke lengre vest.

img_0691_1.jpg

her er bildet

(bildeknappen virker ikke...)

Kanskje noen også klarer 6/14 da?

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...