Astor Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Fargen på fjellet minner meg om strekningen mellom Moss og Hankø. Utover det har jeg ingen aning. Jeg så en gang til - og egentlig minner det meg også om området rundt Son (snakk om helgardering ) Noen ganger er det bom på alle forsøk! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 En romjulsnøtt fra Astor. Mølen. En av favorittstedene i fjorden Hm, hm! Ikke rett! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 En romjulsnøtt fra Astor. Jeg var rimelig sikker på at det var sørenden av Mølen Da prøver jeg naboøyene Tofteholmen/Ramviksholmen? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Jeg var rimelig sikker på at det var sørenden av Mølen Da prøver jeg naboøyene Tofteholmen/Ramviksholmen? Du må lenger nord! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 (redigert) Du må lenger nord!Er der da Filtvedt fyr vi skimter i bakgrunnen? Redigert 26.Desember.2004 av rem (see edit history) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
mami Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 En romjulsnøtt fra Astor. Rødtangen Link to post
Astor Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Rødtangen Helt riktig, enkelt og greit! Tatt mot syd. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Vi prøver en til og går opp en vanskelighetsgrad. Pst, hovedleia sørover kommer inn fra høyre billedkanten. Smögholmarna mellan Tjörn o Orust??? S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Smögholmarna mellan Tjörn o Orust??? Du er på sporet Gunga. Men prøv litt lenger Nord Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 R.E.M. : Er dette pilgrimmen ved Gullholmen i dagslys Ligner veldig på et tidligere bilde, rem Trodde selv det var tatt på nordsiden av Råøen i sundet der. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 R.E.M. : Er dette pilgrimmen ved Gullholmen i dagslys Ligner veldig på et tidligere bilde, rem Trodde selv det var tatt på nordsiden av Råøen i sundet der. Bingo W-945 Pilgrimen S om Gullholmen er riktig. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Vi prøver en til Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Amorosa Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Vi prøver en til Hmmmm ligner veldig på Kyrkosund på Koster. Sitter på fjellet over moloen. Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Hmmmm ligner veldig på Kyrkosund på Koster. Sitter på fjellet over moloen.Njaei. Du må nok litt lenger mot N Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Amorosa Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Njaei. Du må nok litt lenger mot N Da sitter du på fjellet ved Kostersund. Link to post
bliss X Svart 27.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Og da stenger vi Hvor er dette VI Hvem blir førstemann til å opprette Hvor er dette VII ? Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 (redigert) Lasse: "Kostersund"? Det ble for langt Nord Lasse. Redigert 27.Desember.2004 av rem (see edit history) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bliss X Svart 27.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Ojjj .... Det var Amorosa som foreslo Kostersund, og jeg må bare beklage at jeg stengte tråden midt i en "hvor er dette" seanse. Trodde seansen var avsluttet i og at Amorosa brukte klubba og tenkte jeg skulle få igang ny tråd før neste seanse. Beklager! Lasse Link to post
Fenix Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Kostersund"? Det ble for langt Nord Et sted mellom Kyrkosund og Kostersund, altså. Men da tror jeg vel helst det er på vestsida av Sør-Koster - sånn omtrent ved Brevik, kanskje? Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Et sted mellom Kyrkosund og Kostersund, altså. Men da tror jeg vel helst det er på vestsida av Sør-Koster - sånn omtrent ved Brevik, kanskje?Lenger mot S Fenix og tips, ungdommene på bildet har ikke benyttet båt for å komme dit. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Marna Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 (redigert) Dette er kanskje kjent for mange? mvh M. Redigert 27.Desember.2004 av Marna (see edit history) Marna Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Dette er kanskje kjent for mange?Konglungen? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Gunga Din Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Lenger mot S Fenix og tips, ungdommene på bildet har ikke benyttet båt for å komme dit. Saltö ?! S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Øddø Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
REM Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Saltö ?!Krapyl Øddø Kartblad 933 SW, og som sagt, man kan gå dit tørrskodd. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn