Astor Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Hvor er vi her? Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Avmønstret4 Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) den lar j andre få svare på....... tatt i september astor? med vennlig Redigert 12.Februar.2005 av firefighter (see edit history) Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Er dette den berømte Dram stadbukta. Eller er vi på et fjellvann i indre Buskerud Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Avmønstret4 Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) sorry, denna fikk j ikke sletta Redigert 12.Februar.2005 av firefighter (see edit history) Link to post
mami Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Hvor er vi her?Dramstadbukta? det er vel sandtaket ved Verket i forkant Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Jeg måtte bare prøve meg. Astor reklamerer så for denne Dramstadbukta på signaturen sin. Har aldri vært nordafor Tønsberg/vallø med lystbåt ,så jeg kjenner ikke plassen han spør om. Har bare seilt hovedleia til Drammen og Oslo med større skip og da gjerne i jobbsammenheng, og da sett lite av skjærgården. Fornøyd med Sandviken mami? Hadde min første sesong ifjor i Sandvik og er kjempefornøyd. Litt O.T. dette men skitt au Hilsen White Pearl Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Joda, det er Dramstadbukta. Måtte bare ha den med. Tatt i høst og med Nordens største sandtak i forgrunnen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 12.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Hvilken båt er dette ? (Nei, det er ikke poseidon) Link to post
Suzuki Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Kongeskipet Norge Bildet er trolig tatt på Akershuskaia Suzuki No boat needed.. Link to post
Hafrsfjord Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) KS Norge Mvh Hafrsfjord Var visst litt forsen i avtrekket der..... Redigert 12.Februar.2005 av Hafrsfjord (see edit history) Link to post
bliss X Svart 12.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) Ja, den var lett Som dere ser har jeg sladdet bort navnet, og klippet vekk en del men det holdt ikke. Suzuki kjente også igjen stedet bare ved å se litt av bryggekanten. Redigert 12.Februar.2005 av Lasse (see edit history) Link to post
Astor Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 (redigert) Tillater meg en til før leggetid. Har pusset ut teksten på plakaten. Redigert 12.Februar.2005 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
KOB Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Har aldri sett denne staken. men ut fra omgivelsene ville jeg trodd det var på Østlandet - Indre Oslofjord, ev. Drammensfjorden/Holmestrand. Vill gjetting basert på gården og omgivelsene: Innerst i Drammensfjorden like i nærheten av den gamle nedlagte bomstasjonen? Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
REM Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Har pusset ut teksten på plakaten. <{POST_SNAPBACK}> Å på plakaten stod det "tut tre gångar før bruøpning? Kona mener det er innløpet til Sootenkanalen fra N. Jeg er ikke sikker men synes det ser vestlandsk ut Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Har aldri sett denne staken. men ut fra omgivelsene ville jeg trodd det var på Østlandet - Indre Oslofjord, ev. Drammensfjorden/Holmestrand. Vill gjetting basert på gården og omgivelsene: Innerst i Drammensfjorden like i nærheten av den gamle nedlagte bomstasjonen? <{POST_SNAPBACK}> Kan kanskje ligne på Lier-traktene, men det er feil. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 12.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2005 Å på plakaten stod det "tut tre gångar før bruøpning? Kona mener det er innløpet til Sootenkanalen fra N. Jeg er ikke sikker men synes det ser vestlandsk ut <{POST_SNAPBACK}> Mulig det er svensk skrift, er ikke sikker. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Hei Prøver meg med ett bilde... Denne er vel kjent for mange...? Kan være litt tricky å gå gjenom der med stor båt grunnet endel strøm, og den venstre halvdelen av sundet er grunn.... Mvh. SAP Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Dette er vell Olavsundet i Ny Hellesund. Hvar der i sommer . Det lå veldig mange båter inne i bukta der, så vi måtte finne en annen plass. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Cato Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Tillater meg en til før leggetid. Har pusset ut teksten på plakaten. <{POST_SNAPBACK}> Svelvikstrømmen? Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Dette er vell Olavsundet i Ny Hellesund. Hvar der i sommer . Det lå veldig mange båter inne i bukta der, så vi måtte finne en annen plass. <{POST_SNAPBACK}> Riktig! Ny Hellesund er et nydelig sted. Fikk du med deg kystfortet også når du var der..? Mvh. SAP Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Jeg fikk ikke lagt til i Ny Hellesund. Vi måtte seile forbi, men vi svingte innom bukta der på nedtur og opptur. Det var min første tur ned i Søgneskjærgården og det var veldig mange fine plasser rundt i området der. Ville prioritere noen andre plasser bl.a Songvaar fyr som ble bygget etter et forlis i 1887 hvor min oldefar omkom. Kom ikke i land på Sognvaar menfikk sett fyret og skjæra der skipet gikk ned. Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Svelvikstrømmen? <{POST_SNAPBACK}> Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 Prøver meg med en til... Denne er kanskje litt vanskligere å ta... Mvh. SAP Link to post
Avmønstret4 Svart 13.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2005 <{POST_SNAPBACK}> de bøyene i strømmen har j hatt dykkerjobb på, var vel sent på 80 tallet på oppdrag for svelvik kommune eller havnevesen.mener å huske skipperen på båten het hansen (sikkert pensjonert) og båten var en gammel slepbåt med frontvindu og liten hardtop, ellers åpen. kjenner du til den astor? med vennlig Link to post
Krapyl Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 En lett en på mandagsmorran. Hvor er dette. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn