Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Oteren, disse trærne på holmen er ganske rette til å være så langt ute i havga...ops...pet . Dette kan minne meg litt om holmene nede i Søgne skjærgården. Jeg har ikke noe navn forløpig, men er jeg på rett spor(fjord)

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Oteren, disse trærne på holmen er ganske rette til å være så langt ute i havga...ops...pet . Dette kan minne meg litt om holmene nede i Søgne skjærgården. Jeg har ikke noe navn forløpig, men er jeg på rett spor(fjord)

Det du ser utover....skal vi kalle det Skagerak og ikke.... :nono:

Du er vel omtrent like langt (kort) unna som Perlen.....dvs midt i mellom sånn ca.......

Skal vi se....tenk.. :rolleyes::confused::headbang: Når jeg kommer sørfra inn mot Gamle Hellesund så lå det vell noen holmer ut mot Skagerak :lol: Lyngholmene eller noe sånt....

O.H.

Det er en stille søndag i april på Merdø ja, ingen andre enn oss på hele stranda og velsignet stille. Den var kanskje for lett denne da?

Lett var det ikke :nonod:

Jeg var slettes ikke sikker, men mente å huske at det står en slik bu på stranda på Merdø. Og når ikke noe annet på bildet "diskvalifiserte" dette området så......... :smiley:

Tengte jeg skulle løfte frem innlegg #563 , men det finner jeg ikke ut av. Er det noen tips her ? :blush:

Du bare knytter en kommentar (svarer) på det innlegget du ønsker å løfte, (feks. løftet) Da vil innlegget legge seg på topp.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Takk Gunga Din. Bildet er fra dit hjemland og `rem`har vert der før, iallefal i to tidligere `Hvor er dette ?`Kansj han ikke beveget seg så langt opp på land.

O.H.

Takk Gunga Din. Bildet er fra dit hjemland og `rem`har vert der før, iallefal i to tidligere `Hvor er dette ?`Kansj han ikke beveget seg så langt opp på land.

Jöss, jag kände inte igen mig....dom der små husen har jag aldrig sett förrut......

kan det vara Sannäsfjorden in, baksidan Havstensund ?

S/Y Gunga Din

her er den W-945

Selvfølgelig W-945, jeg ser det jo nå. Det er "Pilgrimen" sør for Gullholmen. Gullholmen skimtes i bakgrunnen. Redigert av rem (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Susuki : ja da , den ble ikke gammel.

Lå på den gamle seilskute plassen der seilbåtene ligger på bildet i fjor høst. Da blåste det 17ms på maks på Väderörna, om jeg ikke husker feil. Gikk opp til topps på øya, men holdt på å blåse ned.

Makeløst fint sted, med plass til alle. Fin sandstrand, med LAAANG grunne inne ved sopmaja`n.'

Absolutt et sted vi vil tilbake til..

Suzuki

No boat needed..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...